2010年3月8日 星期一

亞媽生錯左我!

老公已經做左呢份工有幾年, 而呢份工係要on-shift 架, 就係因為要on-shift, 所以我好enjoy佢要番工嘅日子, 因為我可以成日搵朋友食飯, 如果佢唔使番工, 我地都好enjoy一齊嘅時間, 因為唔係成日可以見到!

 

就係因為咁, 所以係未生滕滕之前嘅其中一年嘅過年前, 我就同老公去買左d油番嚟, 全屋番新, 唔係一齊番, 而係我自己一個人全屋番!  除左個天花、廁所同廚房之外, 個廳同d房, 都係我自己一個攪掂! 

 

因為之前個工人貼左張"ABC" 係個牆到, 所以當滕滕扯左出嚟之後, D油就更係一齊甩埋出嚟啦! 而且我又見今個星期有朋友嚟屋企, 同滕滕慶祝生日, 所以我就襯住星期日就批左D灰係個牆到, 等到今晚, 見到D灰已經乾晒, 就預備批番滑佢, 油番D油上去! 老公一見我預備攞個吸塵器出嚟, 就知我想點, 但係佢就第一時間就叫我唔好整住, 因為佢想打機!

 

我都唔明, 佢仲有十幾分鐘都要番工出門口架啦, 都仲想打! 所以我第一時間就同佢講, 已經唔係叫你做, 你都仲叫我唔好做?! 我唔做, 係唔係要我等你十年呀?! 所以二話不說, 我都唔理佢, 照預備我想做嘅嘢! 因為油油我想等滕滕瞓左先油, 所以只係批左D灰先啫, 批完, 我就同個工人講: "由明天開始, 你就叫我先生, 而先生呢, 你就叫佢做太太啦!" 講完, 老公就係到笑喇!

 

廁所個天花, 係滕滕未滿月, 我就已經叫佢叫人整(整個假天花), 而家滕滕就嚟 1 歲, 到而家都未整! 佢嘅解釋就係話佢想自己整喎! 自己整? 除左電轉我係唔識用之外, 其餘屋企嘅嘢, 我都可以自己攪掂, 如果我識用電轉, 我諗廁所個天花, 我就唔使等佢囉!

3 則留言:

  1. You are a super woman! :)   滕滕will be very proud of you! :)
    [版主回覆03/09/2010 10:29:00]唔想super 都唔得啦!

    回覆刪除
  2. 嘩!!!你好勁呀~~~
    不過我想問,你驚唔驚曱甴架?
    [版主回覆03/09/2010 10:30:00]我驚曱甴架, 但係如果屋企冇人, 我都會攪掂佢, 因為如果唔攪掂佢, 一陣佢係我屋企起家就仲大獲!

    回覆刪除
  3. 我都好驚曱甴架

    回覆刪除