2010年3月31日 星期三

仲係飄飄下.......

已經食緊第二次藥喇, 都仲係未好, 而且條氣由尋日下午開始開始有d速速地!


食左藥, 個人好鬼死high, 乜都上唔到心, 唔知想點.............


今晚決定去睇過另外一個醫生, 希望快d好, 因為我好耐冇錫過滕滕喇!!!


 


1 則留言:

  1. high都唔緊要呀, 無得錫阿仔先最痛苦~
    [版主回覆04/03/2010 19:16:00]係呀!!! 係呀!!! 我冇錫佢幾日喇, 連索佢都冇索過, 要隔住個mask 嚟聞佢隻腳咋, 幾鬼慘呀!

    回覆刪除