2010年4月1日 星期四

識行的滕滕豬!

自從尋日滕滕喪行之後, 晚晚番到去, 佢已經行得好好, 步履都算係幾穩!


今日每一次望個cam, 佢都係企係到, 而且好多時都係行緊!


睇見滕滕一步一步咁跟住個工人, 個心就不其然諗起: 滕滕已經又大個左喇!


唔知係唔係我仲未可以接受到佢突然可以行得咁好呢? 睇到佢而家唔係爬, 而係行, 有d唔係好習慣.........


4 則留言:

  1. hahaha~我就好期待我阿b識行喇,佢識行之後就可以同佢週圍去玩,又唔駛下下抱住佢,諗起都開心€
    [版主回覆04/03/2010 10:12:00]而家佢識行, 其實某個程度上係幾好架, 因為唔使下下都抱, 不過有d BB 識行左就成日要抱, 唔知我地嗰個係唔係咁呢

    回覆刪除
  2. 咁快啲教佢叩mama啦
    [版主回覆04/07/2010 14:30:00]我要佢叫, 佢唔肯叫, 都唔使佢叫, 佢就無啦啦自己叫!
    佢好黑人憎, 當時教佢, 佢唔肯學, 但係又可能無啦啦自己會做出嚟.........!

    回覆刪除
  3. 可能後知後覺呢,慢慢教啦,有排你教呀
    [版主回覆04/07/2010 15:14:00]我直程連佢知唔知都唔知呀, 因為佢鐘意做就做, 唔做就唔做, 比d cake迫佢講, 佢都唔肯講!

    回覆刪除
  4. bb係咁架啦,點可以同大人比較呢
    [版主回覆04/07/2010 15:43:00]如果我知佢地諗d咩就好喇!

    回覆刪除