2010年4月19日 星期一

好左一陣, 你而家又嚟!!!

尋日星期日, 個工人放假! 不過, 佢無啦啦中午打我手提, 但係我攪左震機, 所以過左一陣先知!


不過, 一見到佢打嚟, 出左去放假都無啦啦打嚟, 我個心就已經覺得唔對路, 因為我地放假, 都唔會無啦啦打比老闆啦!


我過左一陣, 打番比佢, 問佢咩事, 果然不出我所料, 佢問我可唔可以早d出糧比佢喎!


出糧??? 而家幾多号呀, 尋日先18号, 本身月尾出, 而家話要??? 無嘢吓化!


佢同我講, 話佢細佬個老婆生仔, 要開刀喎!


仲咩生仔要咁多錢嘅咩??? 我同佢講, 你而家話想出糧, 就出糧架, 我去邊到搵咁多錢比你呀???


跟住, 佢就話, 冇就尤佢啦, 唔緊要, 跟住就收左線!


收左線, 我打比老公同老公講, 佢又嚟喇! 同老公商量, 如果佢真係有事, 唔比佢, 又好似好衰咁, 但係我唔可能佢話要就比佢架嘛, 所以我地決定左, 比住一半先, 而且而家都係半個月之嘛, 無奶油出一個月比佢!


今晚番到嚟, 我問佢, 仲咩你細佬生仔, 關你咩事呀?


佢笑笑口冇答我!


我又問佢, 冇錢可以係政府醫院生架, 佢要咁多錢仲咩呀?


佢又笑笑口冇答我!


跟住, 我就同佢講 : 由今個月尾開始, 每次出糧比你, 你比500蚊我, 我同你儲起佢, 到你有事, 我先比番你!


個工人跟住話: 唔使啦, 我自己儲得架喇!


跟住, 我又話喇: 唔得! 你下下冇錢都話早出糧, 我去邊到搵比你呀, 如果你有九十幾個兄弟姊妹, 咁我咪唔得你死! 係咁啦, 下個月開始, 每個月同你儲500蚊!


個工人即刻話: 二百蚊夠啦, 唔使咁多呀!


我二話不說: 唔得呀, 500蚊呀, 200蚊, 夠咩呀!


到6月, 佢就做夠一年, 而家一年都未夠, 你就問左我借過4次錢!!!


冇情講!!! 下個月開始, 我就要佢比500蚊我同佢儲住! 等佢下下都入晒d錢番自己個印尼戶口到, 攞都攞唔到, 要錢就問我借糧! 頂佢!!!


6 則留言:

  1. 你個工人當你係人肉嘔錢機喎, 仲要卡都唔駛入, 唔駛理個戶口有冇錢, 開句聲就有喇~
    [版主回覆04/20/2010 09:26:00]可能佢以為我有好多錢呀, 我老公佢馮只唔會問架, 皆因可能又係我地個樣嘅問題!
    我唔會再理佢, 下個月同佢企硬, 要佢每個月儲500蚊! 如果佢話唔記得, 我就叫佢落樓攞左錢先好番嚟!

    回覆刪除
  2. 換工人囉
     
    [版主回覆04/20/2010 11:23:00]我唔想換佢, 係因為佢對小朋友真係好有心機, 佢真係湊得好好!
    你知嘛, 一個有經驗嘅工人係好緊要架! 雖然我都湊我姨甥湊到大, 好多嘢我都知道, 但係好多時我未出聲, 佢都已經提左出嚟!
    所以有時我真係唔知/唔記得, 佢講左出嚟(佢仲要預早講架), 我就"叮"左一聲喇!
    所以就係呢一點, 我到而家都仲用緊佢! 如果唔係, 佢第三個月問我借3000嗰時, 我就換左佢喇!

    回覆刪除
  3. 咁佢對bb都幾好,如果唔係bb都唔痴佢啦,佢講廣東話架?
    [版主回覆04/20/2010 13:00:00]佢真係對滕滕好好, 佢成日都好有心機同佢玩架, 因為我係個cam到睇到都好開心!

    回覆刪除
  4. 你工人一年借左咁多次錢, 真係好有問題!
    你幫佢草錢都係一個好既方法解決呢個問題,
    但你咁樣做, 有無犯法? 係咪比左最低工資佢架? 小心d喎!
    另外, 你屋企唔好放d 貴重物品係當眼處呀! 收埋好佢呀!
    [版主回覆04/20/2010 16:41:00]個agent同我講過, d印尼工人就最鐘意入晒d錢番去佢自己個印尼戶口到, 要番去印尼先攞得! 佢地有事或者要用錢, 就最鐘意借糧!
    我會照入3580比佢, 跟住叫佢比500 cash 我, 我會就咁放係廳柜個drawer 到, 我亦都會話比佢知我放係嗰到!
    因為有左工人之後, 好多嘢都已經冇放出嚟架喇! 其實咁樣都幾煩!

    回覆刪除
  5. 不過, 有d 工人都好古惑架,
    你最好放d 錢放在有key的 drawer度,  key你自己管,
    萬一你放d 錢個drawer 係無 key, 佢自己隨時拎d 錢走,
    工人突然同你講 d 錢無左, 話你地拎左...... 到時口同鼻講
    佢都係要你賠返佢唔見的工資呀!
    [版主回覆04/21/2010 11:57:00]我會同佢講, 只係我同佢知道呢個drawer 有佢d錢, 講明, 唔見左, 就關佢事, 唔關我事! 如果佢要偷, 都係偷佢自己嗰d!
    我唔想放係我到, 因為我怕佢會覺得我儲埋佢d錢, 唔比番佢!

    回覆刪除
  6. 你都好叻喎. 諗到D方法對付返佢.
    [版主回覆04/21/2010 16:34:00]如果唔係, 可以點吖! 佢湊滕滕又好, 唯一係呢樣嘢唔好啫!

    回覆刪除