2010年4月21日 星期三

此情不再!

尋晚寫原篇blog, 跟住又自己諗下諗下, 我應該放棄佢, 真係要張佢降grade, 唔好做朋友喇, 只係做同事啦!

 

老公今朝同我講, 叫我以後都唔好咁蠢, 中佢計! 其實你估我唔知咩! 我真係蠢得咁緊要咩! 我只不過諗住, 朋友一場, 好多計都唔想同佢計, 但係可惜, 我真係忍無可忍! 

 

不過, 我真係唔想再咁痛苦, 如果佢唔再當佢係朋友嚟看待, 我心情就會好過d, 所以日後, 我都唔會再對佢心軟, 我唔會再體諒佢, 而且唔好再諗我會對佢好!

 

大家關係就好似普通朋友一樣!

沒有留言:

張貼留言