我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2010年4月21日 星期三
此情不再!
尋晚寫原篇blog, 跟住又自己諗下諗下, 我應該放棄佢, 真係要張佢降grade, 唔好做朋友喇, 只係做同事啦!
老公今朝同我講, 叫我以後都唔好咁蠢, 中佢計! 其實你估我唔知咩! 我真係蠢得咁緊要咩! 我只不過諗住, 朋友一場, 好多計都唔想同佢計, 但係可惜, 我真係忍無可忍!
不過, 我真係唔想再咁痛苦, 如果佢唔再當佢係朋友嚟看待, 我心情就會好過d, 所以日後, 我都唔會再對佢心軟, 我唔會再體諒佢, 而且唔好再諗我會對佢好!
大家關係就好似普通朋友一樣!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言