2010年4月30日 星期五

你出嗰份糧, 唔見你問我???!!!

個同事今日去左威爾斯check, 攪到成下午兩點幾先走得, 佢走嗰時打比我, 話比我聽個dr又點, 遲d又要去唔知咩醫院又去驗d 咩, 又話好多假要請, 又話攪到而家先走, 都未食飯!

 

我叫佢食左飯先番, 佢又話唔知係邊到食, 一係買麵包番嚟公司食, 我同佢講, 你食麵面不如番公司煮個公仔麵啦! 跟住佢即刻同我講, 佢唔食得公仔麵喎! 我問佢點解, 佢話佢個fd(我都識)話佢而家有左唔食得公仔麵喎!

 

真係天方夜譚!!! 佢呢個fd同佢講, 佢可以食辣椒油, 但係就唔可以食公仔麵!!!  所以佢咁同我講, 我都第一時間串佢: "咁我就真係唔明喇, 可以食辣椒油, 但係唔食得公仔麵! 所以你都係唔好問我喇!"

 

跟住佢番左嚟, 我一句都冇問過佢點, 但係就過左一陣,

佢就問我: 死啦! 我同唔同老闆講呀?!

我都好快答左佢: 我點知你呀!

同事: 我唔知點講好呀, 我可以點講呀!

我:     點講! 咪就咁講囉, 你想點講就點講啦!

同事: 不如你倍我入去吖?

我:    你估而家去見家長咩, 使唔使倍你入去呀!

同事: 我好驚呀, 都唔知點講!

我:    都話你想點講就點講囉!

同事: 我真係好驚呀, 我驚我唔識講呀!

我:    唔見你出糧嗰時問下我點用!

同事: 哈哈! 你玩嘢咩!

我:    你自己去啦, 而家番學見家長咩!

 

對答完之後, 我就冇理佢! 跟住同事就番左埋去佢自己個位到, 係到沈思, 諗下點同老闆講佢!

 

有事搵我嗰時就問我點! 你行去廁所洗橙嗰時, 唔見你問下我洗唔洗嘅?!

 

4 則留言:

  1. 哈! 我都話佢當你係佢呀媽架啦! 你又唔信. 加陣要埋你去見家長啦! 遲D佢個仔出世要你兩公婆幫佢改埋名添呀!
    [版主回覆05/02/2010 23:40:00]如果係亞媽嘅話, 唔該, 每個月比家用嚟, 咁就有問有答喇!

    回覆刪除
  2. 真係想死呀!你應該都嘔咗唔少血喇, 仲有成8個月, 你駛唔駛輸定血先呀?
    [版主回覆05/02/2010 23:42:00]我而家有嘢都唔答佢啦, 費事講咁多!

    回覆刪除
  3. hohoho~ 你同事真係妙到加零一

    回覆刪除
  4. 佢究竟個腦幾多歲架?
    [版主回覆05/03/2010 14:20:00]唔知喎, 我諗驗血都驗唔到架!

    回覆刪除