2010年4月14日 星期三

一餐好攪笑的晚餐!!!

咁多年見咁多客, 我從來都未試過食餐飯係可以笑爆咀架, 今晚就可以試到喇!


諗左好耐去邊到食, 終於都決定左去太湖, 因為我鐘意食飽魚, 可以叫我最鐘意, 成隻手掌咁大嘅鮑魚食喇!


我英文唔係真係可以講到出神入化, 所以個客問我呢D係咩嚟, 嗰D又係咩嚟嗰時, 咁啱有個好老嘅經理行埋嚟, 所以好順理成章叫呢個經理同我介紹一下喇!


呢個經理D英文真係好好, 連80年代外國嘅名星佢都知係乜水, 因為我個客話呢個經理好似嗰個名星喎! 係呢個經理介紹完畢D餸係咩嚟時, 佢用英文話, 等一陣你地食完之後, 有餘興節目, 而呢個餘興節目, 就係玩斟茶喇! 斟咩茶? 就係斟茶落隻杯到, 斟完之後, 係一滴水都唔可以滴出嚟架!


就係呢一part, 笑到我扒左係到, 因為個經理同我個客講, 如果佢真係一滴都冇滴出嚟, 佢就送一份神秘禮物比佢地, 而呢份禮物, 可能係一架車, 又可能係一粒鑽石(佢當然係攪鬼咁講啦), 相反, 如果滴左出嚟, 我個客就要幫佢去洗碗喎! 而我嗰兩個客, 都好落意去玩, 仲玩到好頭入, 因為個客同我講, 呢個經理好pro, 好nice, 同埋佢好有經驗, 因為佢d英文好好, 識d嘢又廣博喎! 喂, 我叫佢鮑魚, 魚翅食呀, 更係對我地好啦! 不過講真, 我咁大個女, 同客食咁多次飯, 我都係第一次遇到一個waiter 係咁攪笑架!


食完飯, 玩完一輪, 埋單, 截的士同佢地反酒店, 一去到大家再吹多幾句水, 就當然要分手啦, 係呢個moment, 我個客靜靜雞行埋嚟同我講, 佢同行嗰個同事同佢講: "victor tells me that he likes you very much! it's real! he tell me just for a moment!" 嘩, 係嗰一刻如果係食緊飯嘅, 我應該差d噴左出嚟! 不過, 我當然冇啦, 只係講左一句: "oh, really, thank you so much!"


你話呢餐飯係唔係爆笑呢!



6 則留言:

  1. 個經理真係好得喎,係邊間黎架?
    為有copy and paste啦
    [版主回覆04/15/2010 10:49:00]我去左銅鑼灣嗰間太湖呀! 我覺得嗰個老經理真係好堅下, 我諗我真係要去進修下!

    回覆刪除
  2. 人地成日對住西人可以講英文嘛,唔講一排都會生疏啦
    太湖啲鮑魚好好食架?幾錢架?
    [版主回覆04/15/2010 12:56:00]我覺得都幾好架, 因為佢唔係太淋, 又唔係太硬, 入味得嚟唔係太濃!
    嗰到有兩隻款, 一隻細d, 要498, 一隻大d, 要7百幾!

    回覆刪除
  3. 左邊定右邊係victor呀?等我幫下眼~
    [版主回覆04/16/2010 09:20:00]坐係我左手邊嗰個就係victor................你玩嘢咩!

    回覆刪除
  4. 左邊嗰個老咗d, 右邊嗰個都話諗諗呀!
    邊間太湖呀?我都想去食!
    [版主回覆04/16/2010 14:57:00]唔講你唔知, 我右邊嗰個起碼應該都有40以上, 因為佢問我知唔知80年代嗰時好hit 嘅外國 movie star 呀, 係80年代, 我都仲係戇十十咁, 咁既然佢識, 我好肯定佢係同我家姐同一年代嘅人嚟!
    相反, 我左邊嗰個, 就應該後生過我右手邊嗰個!
    我係銅鑼灣嗰間食架, 山林道都有, 不過好似銅鑼灣呢間好味d!
     

    回覆刪除
  5. 咁右邊嗰個又keep得幾好喎~
    [版主回覆04/16/2010 15:32:00]我都 keep得唔錯架  !

    回覆刪除
  6. 梗係, 你塊面仲咁白咁滑~
    [版主回覆04/16/2010 16:49:00]ok 啦, 不過更有唔滑嘅時候嘅!

    回覆刪除