2010年4月23日 星期五

幾耐之前, 我地見過面呢?

因為一早約左朋友食飯, 所以原本今晚番通宵嘅老公, 都冇得見!


我計一下, 我地究竟幾耐冇見過呢...........! 好似唔記得星期一定二夜晚見過一陣, 跟住一直到而家都未見過喇!


老公呢排發錢寒, 成日不停咁OT, 連放假嘅時間佢都OT埋!


咁點呀!!! 自從佢掉左過去新隧道公司到做, 到而家已經幾個月, 係呢幾個月就不停咁OT, 如果仲係未請夠人, 都仲可以繼續有OT! 我問佢, 都過左幾個月啦, 點解都仲未請夠人架! 佢話請都請左好多, 但係都不停咁有人走!


咁死喇, 如果係咁, 咁我地以後咪一個星期加埋都唔夠24小時見面??? 


佢嘅答覆就係, 佢想搵多D錢!


唉............! 咁我可以點應你呢?


2 則留言:

  1. 有冇得pay 架?
    咁佢想揾多d 都好既....親后生都應該博下
    [版主回覆04/25/2010 00:04:00]更係有的pay啦, 如果唔係佢點會死 O爛 O 吖!

    回覆刪除
  2. 你老公真係好顧家
    [版主回覆04/28/2010 12:37:00]一半一半啦, 以前就仲未定性, 亞仔出左世之後, 就好左喇!

    回覆刪除