因為一早約左朋友食飯, 所以原本今晚番通宵嘅老公, 都冇得見!
我計一下, 我地究竟幾耐冇見過呢...........! 好似唔記得星期一定二夜晚見過一陣, 跟住一直到而家都未見過喇!
老公呢排發錢寒, 成日不停咁OT, 連放假嘅時間佢都OT埋!
咁點呀!!! 自從佢掉左過去新隧道公司到做, 到而家已經幾個月, 係呢幾個月就不停咁OT, 如果仲係未請夠人, 都仲可以繼續有OT! 我問佢, 都過左幾個月啦, 點解都仲未請夠人架! 佢話請都請左好多, 但係都不停咁有人走!
咁死喇, 如果係咁, 咁我地以後咪一個星期加埋都唔夠24小時見面???
佢嘅答覆就係, 佢想搵多D錢!
唉............! 咁我可以點應你呢?
有冇得pay 架?
回覆刪除咁佢想揾多d 都好既....親后生都應該博下
[版主回覆04/25/2010 00:04:00]更係有的pay啦, 如果唔係佢點會死 O爛 O 吖!
你老公真係好顧家
回覆刪除[版主回覆04/28/2010 12:37:00]一半一半啦, 以前就仲未定性, 亞仔出左世之後, 就好左喇!