http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今晚又飲左杯紅酒先瞓, 因為心情唔係咁好...........
都好耐冇飲喇, 係因為過年有個朋友上嚟送左支紅酒比我地, 係幾日之間, 就比我同我老公飲晒, 因為可能兩個好耐都冇飲, 我地兩個渴酒呀~
咩事唔開心呀?
我打咗5次比你,都出唔到,好邪,聽日再打[版主回覆04/10/2010 22:56:00]你可以開個word打左先, 如果有乜衣郁, 唔使咁辛苦再打多一次! 因為yahoo而家好唔掂!
我打咗成大段嘢5次呀,死人卜街yahoo blog[版主回覆04/11/2010 03:05:00]因為之前我試得多, 所以一有咩唔妥, 我就開個word 嚟打好似穩陣d!
好吖,貴唔貴架?係咪做婦科檢查架?[版主回覆04/13/2010 12:57:00]佢轉左去仁安, 我就唔知幾錢喇! 不如咁吖, 我試下問下同我接生嗰個dr先! 你等我明天幫你問左先, 因為我一 陣就要走喇!
咩事唔開心呀?
回覆刪除我打咗5次比你,都出唔到,好邪,聽日再打
回覆刪除[版主回覆04/10/2010 22:56:00]你可以開個word打左先, 如果有乜衣郁, 唔使咁辛苦再打多一次! 因為yahoo而家好唔掂!
我打咗成大段嘢5次呀,死人卜街yahoo blog
回覆刪除[版主回覆04/11/2010 03:05:00]因為之前我試得多, 所以一有咩唔妥, 我就開個word 嚟打好似穩陣d!
好吖,貴唔貴架?係咪做婦科檢查架?
回覆刪除[版主回覆04/13/2010 12:57:00]佢轉左去仁安, 我就唔知幾錢喇!
不如咁吖, 我試下問下同我接生嗰個dr先! 你等我明天幫你問左先, 因為我一 陣就要走喇!