2010年4月9日 星期五

今晚又........

今晚又飲左杯紅酒先瞓, 因為心情唔係咁好...........


都好耐冇飲喇, 係因為過年有個朋友上嚟送左支紅酒比我地, 係幾日之間, 就比我同我老公飲晒, 因為可能兩個好耐都冇飲, 我地兩個渴酒呀~ 


4 則留言:

  1. 我打咗5次比你,都出唔到,好邪,聽日再打
    [版主回覆04/10/2010 22:56:00]你可以開個word打左先, 如果有乜衣郁, 唔使咁辛苦再打多一次! 因為yahoo而家好唔掂!

    回覆刪除
  2. 我打咗成大段嘢5次呀,死人卜街yahoo blog
    [版主回覆04/11/2010 03:05:00]因為之前我試得多, 所以一有咩唔妥, 我就開個word 嚟打好似穩陣d!

    回覆刪除
  3. 好吖,貴唔貴架?係咪做婦科檢查架?
    [版主回覆04/13/2010 12:57:00]佢轉左去仁安, 我就唔知幾錢喇!
    不如咁吖, 我試下問下同我接生嗰個dr先! 你等我明天幫你問左先, 因為我一 陣就要走喇!

    回覆刪除