2010年4月11日 星期日

救唔到!

尋日食完罐車輪都係咁, 心情都冇乜好過, 所以今日再開多罐食!




今次食完, 有D反應, 就係好飽!


5 則留言:

  1. 一罐入面有咁多隻架?
    [版主回覆04/12/2010 09:38:00]有8細隻! 呢隻都好好呼架, 你都試下啦! D汁多到可以送到兩碗飯架! 

    回覆刪除
  2. 好富貴啫~~~
    [版主回覆04/12/2010 10:12:00]呢罐好平架, 兩舊寧水咋舌

    回覆刪除
  3. 我未食過呢款呀
    [版主回覆04/12/2010 14:51:00]好食架, 食啦, 呢款要熱食先好食!

    回覆刪除
  4. 我有即過即食裝, 係用袋裝架, 5-6隻一包咁架, 都要$288~
    [版主回覆04/12/2010 14:51:00]袋裝大隻小小, 所以得6隻囉! 同埋袋裝有多一個汁嘛, 可以要嚟煮餸!

    回覆刪除
  5. 開罐之後倒出黎煮,還是連罐拾呀
    [版主回覆04/13/2010 11:29:00]呢隻, 開左佢倒出嚟煮架!

    回覆刪除