2010年4月26日 星期一

笑爆咀的一輯相!!!

尋日終於都同左滕滕去公園玩喇! 天氣都ok啦, 冇太陽, 但係又唔凍, 所以都好啱時候!

 

一定要帶個相機落去影下相, 因為又係我地同滕滕嘅第一次!

 


 


 


 


 


 


 

我揸機d 相, 都算係幾正常, 但係老公揸機, 我就真係唔知佢影乜, 一睇, 我就笑到眼水都出左嚟!

 

喂, 請問呢張影咩呢?

 


 

呢張, 我叫佢影我拖住滕滕, 但係佢就影到..............

 


我問: 請問滕滕去左邊樹呀?

 

我再問: 老公, 究竟你影D相, 可唔可以有番D美感架???!!!

 

跟住佢比我睇, 呢張咪有美感囉!

 


 

真係想頂佢!!!

4 則留言:

  1. 頂埋我嗰份呀!thx~
    [版主回覆04/27/2010 12:40:00]我比佢睇個blog, 佢自己都忍唔住笑到死左!

    回覆刪除
  2. 夜媽媽唔好笑到我瞓唔到啦!
     
    [版主回覆04/28/2010 09:19:00]嗰日番到去屋企我就睇相啦, 睇完笑到我死, 滕滕就比我地兩個笑到嘈醒左喇  !!!

    回覆刪除
  3. 你老公影到d 相真係好好笑,
    我比十個趣佢~ 哈哈哈
     
    [版主回覆04/28/2010 10:41:00]我都比左十個賤佢, 影到d相咁衰!

    回覆刪除
  4. 同我老公一樣
     
    [版主回覆04/28/2010 12:44:00]真係好衰囉, 影到咁!!!

    回覆刪除