今朝帶左滕滕去健康院檢查, 姑娘話佢進度幾好, 而家有廿一磅幾! 去到歲半, 希望可以減到每一日飲一至兩餐奶, 因為佢話奶嘅營養=肉類, 如果我地係飯裏面已經有肉比佢食, 跟住又再飲咁多奶, 咁就會過份左喇, 所以又要諗諗, 點樣去改一改滕滕食嘅嘅策略!
今日因為好熱, 所以同滕滕換左件短就衫先出去! 係換衫之前, 我話要影下佢唔著衫嘅相, 因為出世以嚟, 都冇乜點影過!
一開始影,滕滕就無啦啦咁喇...........佢可能已經知道, 有D嘢係唔可以隨便比人睇架!
因為, 佢話唔好喎!
算啦, 既然褲都冇著, 就括出去啦!
媽me話最鐘意我個肚腩喎!
成日都要姐姐, 姐姐, 姐姐!
姐姐一行開就咁喇!
你話係唔好係好慘吖!!!
餘興節目, 就係一世人都會戇居一次架喇, 就係扮小蜜蜂喇!
不過,由開始同佢著衫嗰一刻,佢就好唔like........
係咁係到啤住姐姐!
同埋一副幾不滿嘅態度...........
帶埋頂帽, 佢仲好唔開心........
仲係到諗: 都唔知套衫, 係邊鬼個送.......
但係最後都要接受, 因為.........係大姑媽買架!
個樣又真係幾衰下喎~
回覆刪除滕滕你唔好咁狼死先得架, 揸到自己個胸紅晒喇~
[版主回覆04/13/2010 00:17:00]唔揸緊d, 一陣唔知比亞媽攪成點嘛 !
蜜蜂滕個樣好攪笑好得意呀
回覆刪除d bb係咪真係識怕等醜,我影阿b又係識摭住架喎
[版主回覆04/13/2010 12:46:00]滕滕只係唔覺意又咁啱摭住兩點架咋, 並非刻意 !
幫佢攪攪個髮型好喎,我覺得係個髮型另到佢個樣咁man
回覆刪除[版主回覆04/13/2010 12:47:00]佢個髮型係天生架, 我都冇同佢分過介, 係佢自己出左嚟架咋!
我諗除左同佢變番一個大陸軒之外, 都冇咩選擇架喇!
試下撥晒去中間,側邊剷青,應該好型
回覆刪除[版主回覆04/13/2010 12:59:00]中間分介, 心理變態架喎 !
呢張勁無奈
回覆刪除[版主回覆04/13/2010 21:59:00]更係啦, 未著都已經唔like喇!