2010年4月12日 星期一

滕滕的第一次!

今朝帶左滕滕去健康院檢查, 姑娘話佢進度幾好, 而家有廿一磅幾! 去到歲半, 希望可以減到每一日飲一至兩餐奶, 因為佢話奶嘅營養=肉類, 如果我地係飯裏面已經有肉比佢食, 跟住又再飲咁多奶, 咁就會過份左喇, 所以又要諗諗, 點樣去改一改滕滕食嘅嘅策略!


今日因為好熱, 所以同滕滕換左件短就衫先出去! 係換衫之前, 我話要影下佢唔著衫嘅相, 因為出世以嚟, 都冇乜點影過!


一開始影,滕滕就無啦啦咁喇...........佢可能已經知道, 有D嘢係唔可以隨便比人睇架!



因為, 佢話唔好喎!



算啦, 既然褲都冇著, 就括出去啦!



媽me話最鐘意我個肚腩喎!



成日都要姐姐, 姐姐, 姐姐!



姐姐一行開就咁喇!



你話係唔好係好慘吖!!!



餘興節目, 就係一世人都會戇居一次架喇, 就係扮小蜜蜂喇!


不過,由開始同佢著衫嗰一刻,佢就好唔like........



係咁係到啤住姐姐!



同埋一副幾不滿嘅態度...........



帶埋頂帽, 佢仲好唔開心........



仲係到諗: 都唔知套衫, 係邊鬼個送.......



但係最後都要接受, 因為.........係大姑媽買架!



 


5 則留言:

  1. 個樣又真係幾衰下喎~
    滕滕你唔好咁狼死先得架, 揸到自己個胸紅晒喇~
    [版主回覆04/13/2010 00:17:00]唔揸緊d, 一陣唔知比亞媽攪成點嘛  !

    回覆刪除
  2. 蜜蜂滕個樣好攪笑好得意呀
    d bb係咪真係識怕等醜,我影阿b又係識摭住架喎
    [版主回覆04/13/2010 12:46:00]滕滕只係唔覺意又咁啱摭住兩點架咋, 並非刻意 !
     

    回覆刪除
  3. 幫佢攪攪個髮型好喎,我覺得係個髮型另到佢個樣咁man
    [版主回覆04/13/2010 12:47:00]佢個髮型係天生架, 我都冇同佢分過介, 係佢自己出左嚟架咋!
    我諗除左同佢變番一個大陸軒之外, 都冇咩選擇架喇!

    回覆刪除
  4. 試下撥晒去中間,側邊剷青,應該好型
    [版主回覆04/13/2010 12:59:00]中間分介, 心理變態架喎  !

    回覆刪除
  5. 呢張勁無奈

    [版主回覆04/13/2010 21:59:00]更係啦, 未著都已經唔like喇!

    回覆刪除