2010年4月10日 星期六

食左唔知會唔會開心D嘅呢?!

心情都仲係唔好, 所以開左罐車輪飽食........





唔知食左會唔會開心D嘅呢..........


8 則留言:

  1. 實會喇~
    [版主回覆04/10/2010 23:50:00]而家食完喇, 都唔覺得好D!

    回覆刪除
  2. 嘥料~
    你就咁即開即食?
    [版主回覆04/11/2010 14:29:00]係呀, 呢隻即開即食就最好食架喇, 不過食左都唔見有D咩用!

    回覆刪除
  3. 我都想試下呀, 不過樓下間cheap cheap無得賣呀~
    [版主回覆04/11/2010 16:15:00]大昌呢! 海味鋪都有架!

    回覆刪除
  4. 哦...我見惠康, 百佳都冇嗎, 一陣叫我老公去大昌睇下先, thx!
    [版主回覆04/11/2010 16:26:00]記得就咁開, 就就咁食, 唔好 成罐滾一滾佢, 因為滾左係完全唔好食架!!!
    因為有D人鐘意成罐滾一滾佢先開嚟食! 滾左, 就完全冇晒D甜味!

    回覆刪除
  5. 我平時食開D cheap cheap 嘅, 要煮個獻汁先入得口架~呢隻我會開嚟慢慢品嚐架喇~
    [版主回覆04/11/2010 16:41:00]要! 要! 一定要呀! 因為真係好好味架!

    回覆刪除
  6. 唔開心點解唔食朱古力啫
    [版主回覆04/12/2010 10:10:00]因為朱古力會好肥..........

    回覆刪除
  7. 你買幾錢?
    [版主回覆04/12/2010 15:06:00]D鮑魚, 全部都係老闆送架! 呢罐車輪, 好似五百樓下, 而另外嗰隻, 罐裝就好似二百幾!

    回覆刪除
  8. 其實我想同你講,我買海味有得平
    [版主回覆04/13/2010 11:56:00]唔該晒你先呀, 通常都係亞媽幫我買架!

    回覆刪除