2010年4月1日 星期四

究竟係唔係呢.......?

滕滕而家已經開始食飯食左成個星期喇, 一日食兩餐, 每餐都有差唔多一碗!


雖然好似食好多, 但係佢呢個成個星期都唔係好肯飲奶, 唔係餐餐都肯飲240, 有時只係飲 160/180/200, 睇佢心情, 一唔想飲, 就一手推開個樽, 有時再氹佢, 都係飲多10!


唔知係唔係食左飯com飽左, 所以飲奶就少左呢.......... 



4 則留言:

  1. I think so!!  When they eat more solid, their milk intake will decrease!
    [版主回覆04/03/2010 14:49:00]如果係咁就好喇! THX, TINA!

    回覆刪除
  2. 食左飯就會飲小左奶,唔好逼佢飲,唔係就會嘔架啦
    [版主回覆04/06/2010 20:43:00]但係我唔想佢一下只飲太少呢...........佢而家有時都係140/160咋!

    回覆刪除
  3. 佢真係一餐食到咁大碗飯呀?
    [版主回覆04/07/2010 14:32:00]呢碗其實只有大半碗咋, 佢好多時都食得到呢個份量, 有時仲會多少少架!
    不過, 唔知係唔係我貪心呢, 食左呢碗飯, 我都仲想佢飲平時咁多奶.........!

    回覆刪除
  4. 你因住佢半夜嘔呀,胃仔細細,質咁多嘢比佢食
    [版主回覆04/07/2010 15:10:00]佢食唔落會推開架, 佢唔食, 我都尤佢架! 我唔係變態架!

    回覆刪除