2010年4月9日 星期五

支針有反應呀~

上個星期五同滕滕去打肺鏈同德國麻疹兩針, DR話肺鏈如果會發燒, 就會即日或者第二日.  因為滕滕之前打嗰幾支肺鏈都冇乜side effect, 所以今次我都決定去私家打, 因為支針應該都係同廠, 應該都冇乜side effect, 好彩, 打左之後, 嗰日同第二日真係冇發燒!


但係支德國麻疹針, dr話要觀察兩個星期, 因為兩個星期內都有可能發燒.  今日, 係打針嘅一個星期後, 番到屋企, 老公話滕滕有小小燒, 有100度多d, 而飲奶前, 就有101.2度!


原本諗住今個星期日老公番工, 我同滕滕就可以兩個一斉出去蒲, 而家, 要睇下喇!


2 則留言:

  1. 噢!!!快啲好返啦
    [版主回覆04/10/2010 20:41:00]我都希望, 因為原本諗住星期日同佢出去蒲架嘛!

    回覆刪除
  2. 滕滕你要快D好返先得呀, 如果唔係阿媽唔帶得你去蒲架喇~
    [版主回覆04/10/2010 20:41:00]要睇佢自己做化喇, 想去街, 就要佢生性喇!

    回覆刪除