2010年4月13日 星期二

第一次做型照!

尋日終於完成左第一次嘅做型照喇, 嘩, 原來要引一個小朋友笑, 仲要係不停咁引佢笑, 原來係好難、好攰架!


最初第一個境, 滕滕真係好興奮咁不停咁笑, 因為有新鮮感, 同埋加埋有3個姐姐哥哥、我、老公同埋工人姐姐, 一共有成6個人引佢開心, 不過去到第二個境, 佢d火已經降降地喇, 跟住仲唔彩我地, 無論我地係到叫、揮手, 佢都唔理我地, 係到自己玩!


不過嗰到有個哥哥, 佢d頭髮係摭左半邊面同眼, 所以滕滕唯一成日做嘅, 就係用d好奇怪嘅眼光望住呢個哥哥, 望到唔眨眼!..........我諗諗下都唔係好明, 點解呢間公司明知要請d人番嚟氹小朋友開心, 呢個咁騎呢嘅哥哥都請番嚟........唔明, 真係唔明!


d相應該兩三日就可以有架喇, 不過老公要番工, 所以約左下個星期一先有!


好喇, 而家好期待第二次嘅做型照呀, 而呢間住要係扮嘢, 扮唔同嘅角色, 唔知到時又好唔好笑呢!


1 則留言:

  1. 咁嗰個人都可以令到bb坐定定望實吖~~~
    [版主回覆04/14/2010 11:44:00]係可以坐定呀, 不過只不過係幾秘囉, 跟住滕滕又唔理佢喇!

    回覆刪除