2010年4月5日 星期一

又係疲累嘅一日!

今日又係好疲累嘅一日, 因為又係襯住老公放假, 所以就一次過去盡佢啦!


首先我地去左元朗搵家姐飲茶, 見下豆鼓表弟軒軒, 冇見一輪, 豆鼓表弟又大隻左喇, 而且唔係好願瞓底, 因為你地一個二個就坐係到吹水, 我就自己一個戆居居咁瞓係到自己食自己, 唔係呀化, 所以嘈得兩嘈, 就可以得請, 上左嚟一斉坐喇!



你睇下表哥隻豬腳幾堅! 真係可以放上枱架!



飲完茶, 我地就去左長沙灣探一個朋友仔, 呢個朋友, 識左廿幾年, 而且仲啱啱生多左個女, 我好似當佢妹咁架, 因為佢同細細佬一樣咁大!  因為朋友仔冇上鏡, 只係個囡出左鏡, 所以就尤啱啱新上任嘅家姐化勞啦!



幾辛苦先等到亞妹出場咋, 因為亞妹飲奶飲左好耐呀, 起碼有45分鐘呀, 真係難為左個工人姐姐, 對咁耐, 真係瞓醒左幾趟喇, 我講大人呀!



尋日見完嫲嫲, 今日更係唔蝕底啦, 搵公公同婆婆食晚飯! 不過我都唔係好明, 點解次次同襯公公婆婆食飯, 都冇一張相可以影到嘅?????????




今次都算比面啦, 細舅父只係玩左一陣, 滕滕就肯比佢抱啦, 佢就SO晒喇!




嘩, 今日又去左三個地方, 番到屋企散晒! 而滕滕呢, 就瞓到都冇醒過呀~


5 則留言:

  1. 做咩成日都扯到咁儘呀, 你唔抖, 滕滕都要架!
    [版主回覆04/07/2010 09:15:00]佢幾時都抖得啦, 鐘意幾時抖就幾時抖, 隨時隨地抖又得, 即刻抖又得!

    回覆刪除
  2. 出咗街唔心野咩?熙熙會撐到頂唔順嗰刻先會cc地去瞓架!
    [版主回覆04/07/2010 12:51:00]咁滕滕又冇架喎, 佢出過街, 番到屋企都係照咁瞓架喎, 尚算可以啦! touchwood touchwood touchwood...........

    回覆刪除
  3. 你一日嘅行程都她緊湊喎,辛唔辛苦架
    [版主回覆04/07/2010 15:06:00]番到屋企, 一瞓落床嗰時, 跟本就散晒啦!

    回覆刪除
  4. 我指係街到呀, 好似平時熙熙3-5會瞓晏覺, 如果出咗街佢就c都唔肯瞓架喇, 要撐到連眼都開唔到先肯死死地氣係佢架BB車瞓架~
    [版主回覆04/07/2010 23:10:00]咁滕滕都係架, 出左街, 唔到頂最後一刻佢都唔瞓架!

    回覆刪除
  5. 由朝去到晚… 真係散晒,5/4 嗰日我自己帶臭豬去咗半日街都無咗半條人命
    [版主回覆04/07/2010 23:11:00]真係散晒啦, 雖然同老公一斉出去, 不過我地一連去左兩日, 夜晚一上到床, 個人跟本就好似唔係自己咁啦!

    回覆刪除