2010年4月25日 星期日

送給滕滕的生日禮物!

今日終於都攪掂埋第一次去影樓嗰d相喇, 不過真係好難係180張到撰25張, 因為有d影得好靚, 跟本唔捨得唔要, 所以我地最後撰左total 70張 solfcopy!

 

我地由4點半到開始撰, 撰到成差唔多6點, 但係點解我地成6:45先走得呢? 就係因為個sales 唔放過我地! 我地本身只係諗住加 solfcopy, 但係唔知係唔係我地撰得耐, 個sales 係咁走埋嚟sale 嘢!

 

第一次, sale我地加多成四千幾蚊(唔記得包d咩), 不過我地冇理佢, 因為我地已經有心理準備佢地好似d婚莎鋪咁, 所以唔理佢, 我地再繼續撰, 過左一陣, 個sales 又嚟, 今次係加多三千幾, 不過我地又唔理佢! 當我地撰晒我地想要嘅相之後, 個sales 見要加多$1700, 跟住打蛇隨棍上, 叫我地加多一千蚊, 就有一本10x10嘅相簿同埋一張8x8嘅相送埋!  因為本相簿加$1000就真係底, 所以我地決定要埋! 不過, 個sales 見我地要埋本相簿, 佢又叫我地加多$300, total 即係加多 $3000, 就可以做VIP! 係呢個時候, 我同我老公都二話不說話唔需要喇, 不過, 個sales 就死纏爛打, 又話做左VIP 之後, 介紹5個朋友嚟影相, 就可以送多一次我地而家影呢個$988 嘅套餐喎! OH, sorry! 我即刻同佢講, 我冇朋友架, 我d朋友已經絕左交喇!

 

糾纏到6點半, 個sales 頂我地唔順, 就放過左我地, 簽埋d單, 睇埋個video(個vidoe 又要加$880), 埋單total $4568 就走人喇!

 

如果唔係, 見d相真係幾靚, 我都唔彩佢! 同埋本相簿真係幾精緻架!

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


5 則留言:

  1. 你埋單都$4568喇, 個sales仲咁q煩架~
    [版主回覆04/26/2010 21:25:00]佢第一次埋嚟諗住我地要加四千幾嗰隻架, 見我地唔肯, 佢都不知幾唔老黎呀!

    回覆刪除
  2. 最憎就係呢 d sales!
    [版主回覆04/27/2010 12:39:00]我都唔明, 今時今日都仲有d咁嘅手法!!!

    回覆刪除
  3. 好靚呀!
    唉! 係咁架啦! 你地忍得住手咪偷笑囉! 如果唔係可能皮幾先落到樓.
    我好期待出前一丁d相呀!
    [版主回覆04/28/2010 09:16:00]因為我計過條數, 佢有個plan要二千幾, 都唔及我而家要個平嘅加錢買solfcopy! 因為有多d solfcopy, 自己可以出去晒幾多就幾多, 幾大就幾大!
    你去左影出前一丁呀? 影完就快d post 上嚟喇!
    不過, 影完呢輯之後, 覺得呢輯影得真係靚好多, 真係一分錢一分貨!

    回覆刪除
  4. 真係好貴落樓呀~~ 同影結婚照係有得 FLIGHT~~~
    影得滕滕又幾好, 笑容滿面好開心呀! 好WARM FEEL
    [版主回覆04/28/2010 10:33:00]我老公都有講話同影結婚相有得flight 啦, 不過可能結婚相仲平d, 因為compare 起, 婚莎相有幾本相簿跟呀!
    不過, 算啦, 又唔係成日, 都唔知幾耐先再去影喇!

    回覆刪除
  5. 好靚呀,不過貴咗啲
    [版主回覆04/28/2010 12:42:00]到你去見到d相嗰時, 比自己個target 就會不斷咁提高架喇!
    最初諗住一二千, 跟住睇睇下d相, 二千幾都算, 跟住又覺得本相簿唔係貴喎, 因為出面一千蚊樓下都冇咁靚, 咁跟住又加埋, 整下整下, 就會泥足深陷架喇!
     

    回覆刪除