2010年4月10日 星期六

又失眠。。。。。。。

頭先醒左同滕滕探熱,探完熱,就瞓唔番,因為身邊有隻好嘈嘅豬係到扯鼻鼾!


好嘈好嘈。。。。。。


3 則留言:

  1. 咁細個就咁嘈喇?佢係咪鼻塞呀?
    [版主回覆04/11/2010 14:30:00]唔係細嗰個, 係大嗰個!

    回覆刪除
  2. 帶耳塞啦
    [版主回覆04/12/2010 10:10:00]冇用架, 因為仲嘈過打樁!

    回覆刪除
  3. 呢個情況我試得多… 我通常拍一拍我老公,咁佢就會自然收聲再瞓過
    [版主回覆04/12/2010 17:08:00]唔得呀, 我拍過佢幾次喇, 佢收左一陣聲嗰時, 我都入唔番眠呀  !

    回覆刪除