http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
<4月16日>
係呢, 你陀住軒軒嗰時,有冇化妝架, 死啦, 我怕D化妝品影響到呀?!
..............
...........
...................
頂你! 你既然咁驚, 咁你咪唔好化囉, 但係你又怕樣衰, 咁我幫唔到你架喎! 香港D空氣指數咁差, 不如你唔好出街啦苯!
咁你點答佢呀?[版主回覆04/19/2010 10:35:00]我話: 我唔知喎, 我以前都係照化! 一係下次叫佢去攞d化妝品去化驗下, 睇下有冇問題!
唔出街好呀, 佢咩都驚一餐~[版主回覆04/19/2010 23:01:00]我都好想叫佢唔好出街呀, 因為你知啦, 街上好外意外架嘛! 係屋企就唔好郁啦, 行步路, 都會有機會跌架嘛!
佢會唔會係買咗大陸個D超標水銀化妝品呀?[版主回覆04/21/2010 16:32:00]應該唔會啦, 佢而家食個橙都要洗過先食呀! 我以前陀緊嗰時, 佢都冇出聲叫我好洗左個橙先食, 而家見到佢咁, 都眼火爆! 真係國家自掃門前雪!!!
咁你點答佢呀?
回覆刪除[版主回覆04/19/2010 10:35:00]我話: 我唔知喎, 我以前都係照化!
一係下次叫佢去攞d化妝品去化驗下, 睇下有冇問題!
唔出街好呀, 佢咩都驚一餐~
回覆刪除[版主回覆04/19/2010 23:01:00]我都好想叫佢唔好出街呀, 因為你知啦, 街上好外意外架嘛!
係屋企就唔好郁啦, 行步路, 都會有機會跌架嘛!
佢會唔會係買咗大陸個D超標水銀化妝品呀?
回覆刪除[版主回覆04/21/2010 16:32:00]應該唔會啦, 佢而家食個橙都要洗過先食呀!
我以前陀緊嗰時, 佢都冇出聲叫我好洗左個橙先食, 而家見到佢咁, 都眼火爆!
真係國家自掃門前雪!!!