http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
老公而家對住滕滕, 有時都會係到大叫, 因為滕滕見到佢隻腳損左, 結左d焦, 就會專登行埋去, 係咁 liu 同 mei 佢d焦!
行開左一陣, 又行番埋去mei過! 每次老公都會大叫咁講: "軒軒呀! 點解你好似你媽me咁, 一見到人地d焦就係到mei架!!! 你知唔知好痛架!!!"
其實所有小朋友都會係咁架啦, 無啦啦隻腳有d黑色嘢係到, 唔mei你就奇啦 !
咁樣, 並唔代表似我架, 只不過代表, 我好似小朋友一樣, 都係咁得意囉 !
咪係, 個個細路都係咁喇, 點會唔搞你先得架, 咁難得有野玩喎, 屋企D窿窿又俾阿媽填晒, 咁好機會梗唔會錯過喇![版主回覆04/29/2010 11:52:00]係呀!!! 抵佢比個仔liu到佢痛啦 !!!
咁變態...:S[版主回覆05/02/2010 23:48:00]小朋友都係好奇啫! 因為隻腳無啦啦有d黑色嘢嘛!
咪係, 個個細路都係咁喇, 點會唔搞你先得架, 咁難得有野玩喎, 屋企D窿窿又俾阿媽填晒, 咁好機會梗唔會錯過喇!
回覆刪除[版主回覆04/29/2010 11:52:00]係呀!!! 抵佢比個仔liu到佢痛啦 !!!
咁變態...:S
回覆刪除[版主回覆05/02/2010 23:48:00]小朋友都係好奇啫! 因為隻腳無啦啦有d黑色嘢嘛!