2010年4月12日 星期一

好緊張!

明天就同滕滕去影做型照喇, 好緊張, 我撰左4套衫仔去呀!


呢套係上個星期先買架, 我同個sales講我個囝有歲半大, 跟住番到屋企一度............頂! 我諗過兩個月都已經唔啱著喇!



跟件花衫, 好似好花fit 咁, 我同我老公都好鐘意!



呢套, 幾有少男feel呀!



除左外面件恤衫, 得番件背心, 幾有F4 feel 呀!



最尾呢套, 係要嚟影全家幅架! 到時, 我地3個都會反領嚟影, 因為老公最鐘意就係反領喇!



7 則留言:

  1. 好型吖哩套.....
    [版主回覆04/13/2010 10:00:00]我都覺得呢套可以去溝女呀  ! 成個油G仔咁款!

    回覆刪除
  2. 妳錯晒啦騰騰媽. 係 比女溝 先至啱吖!!!!!
    [版主回覆04/13/2010 10:22:00]比女溝唔緊要呀, 最怕就係比女攪咋  !

    回覆刪除
  3. 反領嗰套係咪全家都紅色呀?
    [版主回覆04/13/2010 12:44:00]我係桃紅, 老公係粉紅, 亞囝係紅!

    回覆刪除
  4. 最尾果套好掂呀!
    影得開心D 啦~
    [版主回覆04/13/2010 12:44:00]好呀, 我都想快d有相睇呀  !

    回覆刪除
  5. 哈哈哈,紅衫軍呀,你真係走在潮流尖端
    [版主回覆04/13/2010 22:00:00]有咁啱就得咁橋啫!

    回覆刪除
  6. 滕滕識保護自己架喇, 佢咁小心~
    [版主回覆04/13/2010 22:02:00]而家d女仔好狂架!

    回覆刪除
  7. 呢樣我都好清楚同明白, 而家D女真係好...死...狠...架...wakaka....

    回覆刪除