2010年4月28日 星期三

你覺得點呀?!

今日放工去左super market買字母粉比滕滕食tea, 開始新嘅一頁!


買完粉, 突然好想食雪糕或者雪條, 所以就買左盒dreyer's石板街番屋企喇!



今次食,都係好樣衰,不過食完第一啖就已經 her住要第二啖喇!



唔知, 今次又有咩感覺呢? 係唔係發覺, 雪糕原來係好好味嘅呢!


4 則留言:

  1. 佢個樣好趣緻呢~~~
    [版主回覆04/29/2010 10:40:00], 佢上一次食, 個樣仲衰, 不過影唔到之嘛!

    回覆刪除
  2. 等我一陣都去買雪糕俾熙熙食先~
    [版主回覆04/29/2010 11:50:00]記得一定要影低佢食第一啖個樣!

    回覆刪除
  3. 如果有D雪糕係嘴邊會仲得意.
    [版主回覆05/01/2010 01:06:00]係有架, 不過就好少! 只不過睇唔係好到啫!

    回覆刪除
  4. hahaha...
    都係好攪笑
    不過都唔好比佢食咁多凍野...
    [版主回覆05/02/2010 23:46:00]我知道呀, 不過都係比佢試少少啫! 因為我都怕會咳!

    回覆刪除