http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日一番到嚟, 個工人第一時間同我講: "軒軒佢今日識自己挖鼻, 仲食鼻屎潻呀!"
, 更係啦, 因為嫲嫲講過, 老公細個嗰時, 都係挖完D鼻屎放落個口食架!!!
話唔係親生, 都冇人信呀!!!
吓...點解個工人尤佢食鼻屎架?[版主回覆04/18/2010 16:24:00]佢唔係尤得佢, 而係滕滕放左入口, 個工人先食佢食, 嗰時, 叫都叫唔住啦, 粒鼻屎咁細粒!
熙熙d鼻屎好大粒架, 次次幫佢撩都好辛苦![版主回覆04/18/2010 23:27:00]如果我見到滕滕d鼻屎係勁大粒的話, 我就會強行撩左出嚟, 因為滕滕好鐘意鼻孔擴張, 下下一擴張都見到, 好外眼架嘛, 所以我一定忍唔住, 佢一路爭扎, 一路喊, 我都唔會理佢架!
yeah...me too! 每次見到熙熙有大鼻屎, 我都一定要撩出嚟, 唔撩唔舒服架~ 如果唔撩出嚟, 佢瞓瞓下覺, 會用條大毛巾起勢咁捽鼻, 最後嚿鼻屎會俾會揩晒落條瞓覺毛巾度架喇!
好核突呀~~~[版主回覆04/19/2010 10:33:00]唔知 d 鼻屎係咩味嘅呢? 可能咸咸地, 幾好味架喎 ......... !
吓...點解個工人尤佢食鼻屎架?
回覆刪除[版主回覆04/18/2010 16:24:00]佢唔係尤得佢, 而係滕滕放左入口, 個工人先食佢食, 嗰時, 叫都叫唔住啦, 粒鼻屎咁細粒!
熙熙d鼻屎好大粒架, 次次幫佢撩都好辛苦!
回覆刪除[版主回覆04/18/2010 23:27:00]如果我見到滕滕d鼻屎係勁大粒的話, 我就會強行撩左出嚟, 因為滕滕好鐘意鼻孔擴張, 下下一擴張都見到, 好外眼架嘛, 所以我一定忍唔住, 佢一路爭扎, 一路喊, 我都唔會理佢架!
yeah...me too!
回覆刪除每次見到熙熙有大鼻屎, 我都一定要撩出嚟, 唔撩唔舒服架~
如果唔撩出嚟, 佢瞓瞓下覺, 會用條大毛巾起勢咁捽鼻, 最後嚿鼻屎會俾會揩晒落條瞓覺毛巾度架喇!
好核突呀~~~
回覆刪除[版主回覆04/19/2010 10:33:00]唔知 d 鼻屎係咩味嘅呢? 可能咸咸地, 幾好味架喎 ......... !