2010年4月24日 星期六

好難食咩?!

今日老公冇OT, 因為我問佢, 我地係幾耐之前見過面, 佢冇答我, 就咁係到笑!


其實一路之前我都冇出聲, 尤得佢OT, 因為既然而家有機會搵多D, 就尤得佢, 不過有時我都想襯住放假, 可以一斉出下街架嘛, 所以佢今晚同明天就冇答應補更喇!


所以黃昏五點幾佢起左身之後, 就同左我一齊去買餸, 食完飯我地就去左黃金海岸到行左一陣喇!


係黃金行左一陣, 去左麥當當到食雪糕, 而滕滕係第一次食雪糕, 而且之前未試過食D咁凍嘅嘢, 所以第一啖嗰時, 佢個樣就好似食左D好苦嘅嘢咁, 乸埋個面口好好笑! 見佢咁嘅樣, 就更係即刻攞個相機出嚟影佢啦! 蝦, 一影住佢, 個樣又冇咁衰喇喎! 影唔到, 就算喇! 但係收埋左個相機, 佢又嚟喇! 簡直係玩嘢!


4 則留言:

  1. 哈! 我呀B又係一試食新嘢, 個樣就乸埋晒. 好似好酸咁.
    我想像到佢當時幾好笑.
    [版主回覆04/25/2010 22:12:00]真係好好笑, 可惜影唔到佢個衰樣!

    回覆刪除
  2. hahahaha...可能佢未食過凍野...
    [版主回覆04/25/2010 22:12:00]係呀, 呢次都係第一次!

    回覆刪除
  3. 麥當當/些粉/痾k d雪糕好多菌好污漕架, 下次俾包裝好嘅雪糕滕滕食呀~
    [版主回覆04/25/2010 22:13:00]佢而家好為食, 見到我地食乜佢都要食, 所以當其時都冇諗到咁多! 不過下次我都唔會比佢食喇!

    回覆刪除
  4. 係呀, 而家熙熙都好為食, 成日都眼金金咁望住我食野~所以我之前咪俾咗啖檸檬茶佢囉!
    我有熙熙時都唔敢食麥當當嘅雪糕呀, 佢哋成日俾人抽驗D菌都超標架, 而家些粉好似唔賣添喇~

    回覆刪除