http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
一個人瞓咁大張床都瞓成咁, 我諗圓床可能會啱你多D, 係唔係呀, 季生?!
季生: 你係咪想要將新床呀?如果係今晚就同媽媽講"床床"喇![版主回覆04/03/2010 19:15:00]如果佢真係同我講床床, 我就一定買過張新嘅比佢啦!
同張床size形狀冇關喎,睇黎佢係中意個角多囉[版主回覆04/06/2010 20:42:00]冇角就冇得轉啦!
買一個專係比bb瞓覺時固定佢個位,嗰舊嘢比佢得唔得呀,反到咁,唔知佢發咩夢呢???[版主回覆04/07/2010 14:55:00]我知你講邊d, 不過嗰舊嘢係佢4/5個月嗰時已經cool佢唔住喇!
季生: 你係咪想要將新床呀?如果係今晚就同媽媽講"床床"喇!
回覆刪除[版主回覆04/03/2010 19:15:00]如果佢真係同我講床床, 我就一定買過張新嘅比佢啦!
同張床size形狀冇關喎,睇黎佢係中意個角多囉
回覆刪除[版主回覆04/06/2010 20:42:00]冇角就冇得轉啦!
買一個專係比bb瞓覺時固定佢個位,嗰舊嘢比佢得唔得呀,反到咁,唔知佢發咩夢呢???
回覆刪除[版主回覆04/07/2010 14:55:00]我知你講邊d, 不過嗰舊嘢係佢4/5個月嗰時已經cool佢唔住喇!