2010年4月2日 星期五

請問使唔使買過張床比你呢?!





一個人瞓咁大張床都瞓成咁, 我諗圓床可能會啱你多D, 係唔係呀, 季生?!


3 則留言:

  1. 季生: 你係咪想要將新床呀?如果係今晚就同媽媽講"床床"喇!
    [版主回覆04/03/2010 19:15:00]如果佢真係同我講床床, 我就一定買過張新嘅比佢啦!

    回覆刪除
  2. 同張床size形狀冇關喎,睇黎佢係中意個角多囉
    [版主回覆04/06/2010 20:42:00]冇角就冇得轉啦!

    回覆刪除
  3. 買一個專係比bb瞓覺時固定佢個位,嗰舊嘢比佢得唔得呀,反到咁,唔知佢發咩夢呢???
    [版主回覆04/07/2010 14:55:00]我知你講邊d, 不過嗰舊嘢係佢4/5個月嗰時已經cool佢唔住喇!

    回覆刪除