http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日成 day 都已經攰到嘔, 老公送完嫲嫲爺爺番屋企, 都仲話不如去愉景買埋份禮物比滕滕先番屋企喎..........
呢個閘就係滕滕嘅兒童節禮物喇! 有左佢, 滕滕就唔使成日偷雞爬去門口喇!
我都冇買BB節(爸爸係咁叫架, 佢話熙熙而家未算係兒童喎)禮物俾熙熙, 淨係帶咗佢去超市行咗個圈咋, 熙熙已經開心到不得了~[版主回覆04/06/2010 20:45:00]其實都唔係話真係兒童節禮物架, 只係有咁啱, 就得咁橋咋!
呢個似送比你地兩公婆嘅妻心禮物多過送比bb囉[版主回覆04/07/2010 15:05:00]都係為佢好架, 等佢爬唔到去門口嘛, 你知啦, d鞋行入嚟架嘛!
咩鞋呀?[版主回覆04/07/2010 15:39:00]我地有個習慣就係入左屋先除鞋架, 所以如果滕滕成日爬過門口, 我地就每次都要同佢去洗手洗腳架喇!
我都冇買BB節(爸爸係咁叫架, 佢話熙熙而家未算係兒童喎)禮物俾熙熙, 淨係帶咗佢去超市行咗個圈咋, 熙熙已經開心到不得了~
回覆刪除[版主回覆04/06/2010 20:45:00]其實都唔係話真係兒童節禮物架, 只係有咁啱, 就得咁橋咋!
呢個似送比你地兩公婆嘅妻心禮物多過送比bb囉
回覆刪除[版主回覆04/07/2010 15:05:00]都係為佢好架, 等佢爬唔到去門口嘛, 你知啦, d鞋行入嚟架嘛!
咩鞋呀?
回覆刪除[版主回覆04/07/2010 15:39:00]我地有個習慣就係入左屋先除鞋架, 所以如果滕滕成日爬過門口, 我地就每次都要同佢去洗手洗腳架喇!