2010年4月6日 星期二

散晒!

放埋今日, 終於都放完呢個悠長假期喇! 好唔捨得呀~ 唔係好唔捨得個假期, 而係好唔捨得滕滕呀!!!


呢幾日, 日日都對住呢個肥滕滕, 我而家開始發覺, 原來男仔真係唔講得少, 因為佢開始曵喇, 抱住佢, 個身就成日反嚟反去, 坐係到, 就成日好似金蟬覓殼咁, 企左係張椅到, 一唔鐘意, 就發出一d好唔耐煩嘅聲音!


其實我真係好佩服個工人咁有耐性對住佢, 因為佢而家先開始曵, 我湊左幾日已經筋疲力竭, 嘩, 遲d再大d, 我諗真係散都似!


對左滕滕幾日, 基本上佢除左瞓緊覺, 就一定係眼前走嚟走去, 爬嚟爬去, 但係今日番左工, 就只有可以係個cam 到望佢, 索唔到...........


5 則留言:

  1. me too ... 湊咗佢哋幾日,雖然成個人散晒兼無咗大半條人命,但都好 enjoy 全日對住呢班臭b … 我哋做亞媽嘅真係好變態
    [版主回覆04/07/2010 23:14:00]係呀, 雖然好攰, 但係真係好ENJOY架!

    回覆刪除
  2. 望到個cam又索唔到真人, 好慘...滕滕媽你加油呀~
    [版主回覆04/08/2010 11:11:00]索唔到, 真係好慘好慘架  , 好似之前我唔舒服咁, 嗰時比c更難受呀~

    回覆刪除
  3. 你袋定bb嘅襪仔返工,得閒攞出黎索下,一路望住個cam,一路索,哈哈哈
    [版主回覆04/08/2010 11:11:00]而家未係夏天, 佢雙腳都仲未好嗅, 冇乜味呀~

    回覆刪除
  4. 完全明白喇, 所以我一定要好好照顧自己, 唔可以俾自己病, 仲有熙熙等我照顧架嗎~
    有時呢我仲嫌熙熙隻腳唔夠臭, 唔好索, 夏天快D嚟喇!
    [版主回覆04/08/2010 11:58:00]A, 尋晚好似濕左d呀, 我一入房, 我索到滕滕d味呀, yeah, 好開心呀!

    回覆刪除
  5. haha...好好記住呢陣味, 望住部cam時再回味返呢陣味, 包你頂到返屋企再索真人!
    [版主回覆04/08/2010 14:07:00](Empty)

    回覆刪除