2010年4月15日 星期四

每日金句.

哎呀, 我今日又食唔到飯呀, 但係食麵包又食到喎, 咁我係唔係會唔夠營養呀~


..............


...........


...................


..............


咁你話你男朋友買左奶粉比你吖嘛, 咁你男朋友話你飲奶粉好過食丸呀嘛, 咁你咪成day 攬住罐奶粉囉, 頂你!


7 則留言:

  1. 真係 "極品"
    [版主回覆04/16/2010 10:06:00]我而家日日都有得聽呀, 真係佢個肺呀!

    回覆刪除
  2. 你唔好應佢啦
    [版主回覆04/16/2010 10:09:00]我冇應佢! 下面嗰句, 只係我個心諗啫!
    佢都煩撚到我爆!
     

    回覆刪除
  3. 一係咁喇,下次佢再講,你就對住部電腦或文件講 : 好很煩呀
    [版主回覆04/16/2010 10:38:00]我已經係msn個status到打左一句嘢, 唔知佢明唔明!

    回覆刪除
  4. 佢咁撚蠢唔撚會明啦,激氣呀
    [版主回覆04/16/2010 11:18:00]係呀, 我都覺得係吖, 佢蠢得咁交關, 肯定佢唔明呀!!!

    回覆刪除
  5. 所以佢每次一講完佢嘅金句,你就對住電腦或文件講好很煩,一來發洩二來講得多佢都會feel到呱,或者可能到佢生時至feel到
    [版主回覆04/16/2010 14:01:00]佢係有時見我一出房, 就即刻專登同我講架!!!
    我諗到佢生, 佢都未必 FEEL到架, 我諗佢應該呢一世都唔會FEEL到囉! 

    回覆刪除
  6. 咁你D粗口咪至少要講多8-9個月囉~會唔會生飛滋呢?
    [版主回覆04/16/2010 14:37:00]唔會, 因為我其中一個嗜好係講粗口  !

    回覆刪除
  7. >.<
    [版主回覆04/16/2010 15:20:00]講左出嚟, 個人會開心d!

    回覆刪除