2010年4月29日 星期四

幾叻喎!

今日第一日下午tea比滕滕食字母粉, 個工人話佢好鐘意食, 仲食晒成碗, 唔錯喎, 都幾叻仔呀!


因為尋日比左麥皮+保衝爾牛肉汁佢試, 但係佢食每一啖都反胃, 所以我諗要過多幾日先可以比麥皮佢食, 不過今次要係麥皮+牛奶喇!


點解加保衛爾佢試先呢, 因為我食開牛奶麥皮, 就唔鐘意食咸, 所以我想佢接受左咸嘅先! 因為如果第日去街街, 帶保衛爾一定方便過帶牛奶啦, 而且牛奶會變, 保衛爾就唔會嘛!


不過, 而家已經confirm左, 保衛爾係失敗嘅!!!


3 則留言:

  1. 又未必, 過兩個星期再試, 佢可能好鍾意都唔定.
    [版主回覆05/01/2010 01:05:00]但係, 在我本人嚟講, 我都唔係好鐘意食喎...........!

    回覆刪除
  2. 保衝爾牛肉汁,我食都反胃呀
    [版主回覆05/03/2010 14:39:00] , 我都唔鐘意食架  !

    回覆刪除
  3. 佢朕味真係...
    [版主回覆05/03/2010 15:37:00](Empty)

    回覆刪除