2010年4月22日 星期四

如果...........

如果人唔需要經過喜怒哀樂, 咁你話幾好呢!


屋企人有親情, 朋友有友情, 拍拖有愛情, 咁係唔係人間真係有情呢?


我發現, 原來唔係架! 唔係你想要有邊種情, 就有邊種情, 而得到左, 就要知道並唔係必然!


以為得到左又或者覺得係應份嘅時候, 原來先知道只係自己一雙情願, 到嗰時先發現自己都已經好傷! 因為已經去到一個不能自拔嘅地步!


唔知道個傷口幾時先好番, 但係我知道時間可以沖淡一切!  如果要強迫自己唔好再諗, 唔好再想, 咁係唔係可以即刻可以忘記呢?


如果可以, 我都好想, 但係可惜事與願違, 原因就只係得一個, 因為我真係好在乎!


因為我在乎, 我先至會唔開心!

因為我在乎, 我先至會有希望!

因為我在乎, 我先至會緊張!

因為我在乎, 我先至會埋怨!

不過可惜呢個世界好多嘢都唔到我去決定! 因為好多嘢都係勉強冇幸福!


所以我只有同自己講: 算把啦!


1 則留言:

  1. 唔好再為嗰件野而唔開心喇, 你仲要同佢日日見架~
    [版主回覆04/25/2010 22:10:00]得喇, 我已經將佢降左grade, 我而家個心都舒服左喇!

    回覆刪除