http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕今日都係100-101左右, 唔知明天退未呢.........?
真係病到好冇心機喎! [版主回覆04/10/2010 22:54:00]都唔係,有時都有玩到痴左線!
佢應該唔知自己病梗,可以玩到咁癲,勁呀[版主回覆04/12/2010 10:09:00]佢今次好唔正常, 一時就痴左線, 一時就呆子咁! 不過, 痴線時間都係比教多D!
精靈活潑咪好囉[版主回覆04/12/2010 10:13:00]不過就寧捨"猛爭"囉!
真係病到好冇心機喎!
回覆刪除[版主回覆04/10/2010 22:54:00]都唔係,有時都有玩到痴左線!
佢應該唔知自己病梗,可以玩到咁癲,勁呀
回覆刪除[版主回覆04/12/2010 10:09:00]佢今次好唔正常, 一時就痴左線, 一時就呆子咁! 不過, 痴線時間都係比教多D!
精靈活潑咪好囉
回覆刪除[版主回覆04/12/2010 10:13:00]不過就寧捨"猛爭"囉!