2010年4月10日 星期六

發燒中..........

滕滕今日都係100-101左右, 唔知明天退未呢.........?







3 則留言:

  1. 真係病到好冇心機喎!

    [版主回覆04/10/2010 22:54:00]都唔係,有時都有玩到痴左線!

    回覆刪除
  2. 佢應該唔知自己病梗,可以玩到咁癲,勁呀
    [版主回覆04/12/2010 10:09:00]佢今次好唔正常, 一時就痴左線, 一時就呆子咁! 不過, 痴線時間都係比教多D!

    回覆刪除
  3. 精靈活潑咪好囉
    [版主回覆04/12/2010 10:13:00]不過就寧捨"猛爭"囉!

    回覆刪除