2010年4月2日 星期五

放假先嚟打針!

今日係復活節假期嘅第一日, 我地大人就更係開心啦, 連埋清明節, 一共有5日假放, 不過滕滕就唔好受喇, 因為我約左今日去同佢打兩支一歲針呀! 爸b仲話我呀, 仲咩咁開心嘅假日, 要同滕滕去拮針咁慘喎!


原本係係佢生日嘅兩三日後打架, 不過佢比隻死人嘢咬到滕滕變左隻豬腳, 去睇左dr食左藥, 等到而家先去打呢兩支針!


滕滕睇住dr 拮支針係佢隻手嗰時都未喊出嚟, 但係 dr一放藥佢就大叫喇! 仲好似好慘咁望住我, 係到豪哭! 到預備打隻腳, 佢個心已經心知不秒, 因為你估佢會唔會知道吖, 我同爸b都捉住佢隻手同腳! 當然又係一落藥, 又係到豪哭啦! 


呢, 滕滕, 所以點解媽me叫你點解之前玩得開心d吖!


打完針去飲茶, 佢個樣都仲要冇乜表情............引左佢幾耐佢先至肯笑影左一張相咁大把呀!





3 則留言:

  1. 邊一支打手呀?
    點解唔last day先打呀, 開開心心陪滕滕幾日嗎, touchwood佢發燒你哋咪好掃興囉?
    [版主回覆04/03/2010 19:18:00]應該係支德國麻疹打手呀! 我就係襯住幾日我都可以倍住佢先尋日去打咋! touchwood 佢打過咁多支針, 全部都冇咩side effect! 好彩好彩!

    回覆刪除
  2. 滕滕又幾叻仔喎, 熙熙第一次打有少少燒, 之後都ok!touchwood~
    [版主回覆04/03/2010 22:54:00]仲未知佢叻唔叻架, 因為DR話支德國麻疹針要觀察兩個星期架!

    回覆刪除
  3. 第一二張相木無表情,第三張終於識笑喇
    [版主回覆04/07/2010 14:33:00]係呀, 氹左好耐先笑咋, 想影多張都冇呀!

    回覆刪除