做朋友, 唔使講咁多, 用個心嚟做就得喇, 我開始發覺我呢個同事+朋友, 原來係好自私!
唔知真係我蠢定係我成日搵藉口去幫佢, 因為佢上個星期開始好似我有左咁, 日日食完飯, 都食個水果! 食水果, 其實係一件好閑嘅事, 但係今個星期初, 老闆同我講, 見到佢攞住個橙入廁所洗, 跟住我就發覺同留意到佢做呢樣嘢!
洗橙! 因為佢覺得d橙皮污糟, mei 原之後雙手就會直接掂到d橙肉, 佢怕食左d污糟嘢落肚!
咁點解我之前陀住滕滕嗰時, 佢唔提醒我嘅? 佢咁做, 咁即係係佢自己身上就會小心d, 而朋友就唔理咁多? 因為唔關佢事, 唔係佢食?!
我真係越諗越嬲, 因為我一直都攞個心出嚟對佢, 而佢, 就好似視而不見!
我有時問, 係唔係我自己小家, 成日怪佢呢樣嘢, 嗰樣嘢, 如果我個心放開, 其實所有嘅事, 都唔係一d咩事! 但係可惜, 日日見到佢做埋d咁嘅嘢, 我真係放唔開囉! 仲越嚟越對佢反感!
老公話, 佢第一次有左, 係咁架嘛, 更係想人人attent 係佢身上啦! 咁我話, 唔見我嗰次有左滕滕, 成日都係到講埋d咁嘅嘢!!!
今日, 我叫佢, 下個星期去我介紹比佢嗰個婦產科醫生到嗰時, 幫我問個姑娘攞個bag, 跟住佢問我係唔係講我個名就得喇! 我個心諗, 更係啦, 你唔同佢講我個名, 人地點比個袋你比我呀, 人地識你亞水咩! 所以我就同佢講, 你講我個中文名啦, 不過你記唔記得我個名呀! 佢話佢記得! 不過, 我跟住就同佢講, 你真係記得? 你連我陀住滕滕食唔到嘢, 你都話唔知, 咁我個中文名咁少講, 你點會記得呀!!!
真係! 唔想串佢都唔得! 因為唔好似為只係你一個陀仔先食唔到嘢, 因為好多人都係!!!
佢係呢個星期, 我發現佢開始日日遲到, 好似我之前咁, 可能佢唔想拉閘, 佢學我之前咁, 遲d番! 不過我想講: 我坐房, 你唔係; 我可以下午出去買一買嘢, 你唔可以; 我夜晚番到屋企, 都仲做公司嘢, 但你冇; 老闆對我乜都冇問題, 不過你唔係我!
你唔好諗住我做乜, 你又跟住做! 因為你冇特權, 但我有! 你唔好以為你唔出聲, 我就un你做乜, 因為唔係老馮要un你!!!!!!!!!!!!
呢個都唔係朋友喇, 你要將佢降grade, 做返普通同事就得喇, 費事自己唔開心~
回覆刪除[版主回覆04/22/2010 12:24:00]我同你都一樣睇法, 都覺得佢已經唔係朋友!
我又係同你一樣, 朋友係朋友, 同事係同事, 同事就唔係朋友!
賤格,乞人憎,自私精
回覆刪除你肯定好傷心喇~~~
[版主回覆04/28/2010 12:33:00]我而家都覺得佢真係好乞人憎, 不過, 我而家已經將佢降左grade, 所以唔傷心喇!
唔好理佢喇,不過你都要小心呢啲蠢人呀
回覆刪除等陣佢以為你唔抵得佢有咗,所以唔理佢
呢啲人,事事以為自己啱晒,唉!!!
[版主回覆04/28/2010 12:55:00]如果唔抵得, 就唔會答佢嘢啦, 又唔會幫佢約dr啦, 所以如果佢要咁諗我都冇辦法!
遲d如果佢以後成日覺得自己有左係巴撚閉, 我就唔會放過佢!