2010年3月13日 星期六

咩事先?! 係唔係好悶呀?!

我發現滕滕上兩個星期已經開始唔係好鐘意食粥仔, 一見到碗粥係, 都唔係好似之前咁, 渴住嚟要食, 反而見到就寧轉個頭!

 

而呢排就仲大獲, 要比玩具佢、氹佢, 分散佢注意力佢先肯食!  同埋見到碗粥, 好似見到藥水咁!  聽人講話bb到一歲左右就開始唔鐘意食粥仔, 唔通.........真係咁?

 

滕滕, 你唔好咁啦, 食粥仔係唔係食到好悶, 不如開始比飯仔你食吖?

 

2 則留言:

  1. 食啲菜飯啦,轉下口味嘛
    [版主回覆03/15/2010 14:50:00]就嚟要喇!

    回覆刪除
  2. 1歲先嚟玩野咪算好囉, 熙熙呢排都好玩野呀~擔天望地, 喪搖張餐chair, where件食粥衫, 搞D安全帶, 冇一餐係正正經經食架!
    [版主回覆03/18/2010 09:14:00]嘩, 都開始嚟料喇喎!

    回覆刪除