http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
食啲菜飯啦,轉下口味嘛[版主回覆03/15/2010 14:50:00]就嚟要喇!
1歲先嚟玩野咪算好囉, 熙熙呢排都好玩野呀~擔天望地, 喪搖張餐chair, where件食粥衫, 搞D安全帶, 冇一餐係正正經經食架![版主回覆03/18/2010 09:14:00]嘩, 都開始嚟料喇喎!
食啲菜飯啦,轉下口味嘛
回覆刪除[版主回覆03/15/2010 14:50:00]就嚟要喇!
1歲先嚟玩野咪算好囉, 熙熙呢排都好玩野呀~擔天望地, 喪搖張餐chair, where件食粥衫, 搞D安全帶, 冇一餐係正正經經食架!
回覆刪除[版主回覆03/18/2010 09:14:00]嘩, 都開始嚟料喇喎!