2010年3月1日 星期一

我都唔明點解有d人可以咁煩!

呢條女不嬲都係神化就係人都知, 不過煩到咁我就真係唔係好頂得順!

 

呢條女係我老公舊公司d同事, 頭頭尾尾都已經識左10年, 就算大家已經離開左嗰間公司, 都有個 leader keep住搵埋一斉出嚟食飯見下面架, 而大多數我地係係屋企出去嗰時, 都會兜埋佢, 因為嗰條女住係同區, 咁當然佢會打比我地, 叫我地同埋佢一斉出去啦!

 

因為上星期六又有gathering, 咁車埋佢唔係一個問題, 但係我都唔明點解次次都係人地入埋佢個屋苑, 去埋佢樓下等呀! 你估我地係你條仔咩??????

 

好啦, 入埋去個屋苑, 係埋佢樓下等都不特止, 仲要遲到!!!!!!!!!!! 之前係電話到, 我已經聽到老公同佢講, 叫佢爽! 爽呀, 仲唔明, 唔撚係亞化!!!!  仲要遲到, 喂, 你冇撚嘢嘛!!!!! 你好唔好意思架!!!!!!!!!!!!!! 你估我地係你條仔咩??????

 

講真我同我老公已經唔係好alike, 但係我都唔係好明, 點解老公唔叫佢係門口等!!!  好啦, 去到紅隨要比錢過海架啦, 兩回兩程, 佢一d都唔醒目, 人地車埋你出出入入, 醒少少, 比一程都好吖!!!!!!!  你估我地係你條仔咩??????

 

我都未見過d人咁唔醒撚目, 下次如果又食飯, 我一定同佢講我地嗰日係九龍, 叫佢自己去!!!

 

成12點幾番到屋企, 無啦啦條女點幾打電話嚟, 話佢個電話留左係我地架車到喎! 痴九線架, 點幾打嚟, 你嘈醒左我個仔, 我真係唔知小你好唔好, 係唔係有病呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 你唔係想叫我老公點幾落樓,幫你睇下係個電話係唔係架車到呀, 你忽上惱呀!!!!!!!!!!!

 

嘩!!!條女真係好撚好撚煩呀, 頭先又打嚟, 話佢個電話好趕攞番, 問我老公可唔可以放左工, 去佢屋企比番佢喎!!!!! 你話, 你話呢d 咩人嚟架, 撚到人都唔知, 仲要好似唔覺得煩到人, 唔怪得佢條仔都頂佢唔順, 要同佢分手啦!!!!!

 

我同我自己講, 以後出去都唔使指意我地車埋佢呀!!!

 

4 則留言:

  1. 仲要人地去佢屋企比返佢,而唔係黎你到攞返呀?真係吹到啤一聲
    [版主回覆03/03/2010 15:00:00]你話呢d咩人嚟架啦, 就算係有車都唔係咁送去比佢啦, 佢地夠有車啦, 佢唔想佢男朋友話佢煩之嘛, 但係佢又唔諗下佢煩撚到我地囉, 佢都忽忽地!!!    

    回覆刪除
  2. 作為朋友,同佢講聲啦
    [版主回覆03/03/2010 15:48:00]講真, 大家又唔係熟到爛, 我真係講唔出口囉, 就係因為唔係同佢熟到爛佢都可以咁, 咁下次我唔會再理佢架喇!

    回覆刪除
  3. 唔係咁熟就咪撚理佢啦,我仲以為好撚熟
    [版主回覆03/03/2010 17:43:00]熟佢露媚啦! d咁煩嘅人, 最好唔好咁熟呀!

    回覆刪除
  4. 煩成咁當識少個朋友喇!仲唔知算唔算係朋友喎?
    [版主回覆03/04/2010 09:25:00]跟本就係一個唔係好熟嘅朋友, 佢都可以咁唔知醜, 我真係要比個得佢啦!

    回覆刪除