2010年2月28日 星期日

你真係大個仔喇!

尋日同梓祐食飯, 一路食飯, 我地就一路傾計, 我問佢仲咩成日都咁鬼鼠放學番嚟靜雞雞上網, 功課都未做就上網! 佢話係因為佢個乞E唔比佢玩電腦喎, 就算好似星期日咁, 都只係比佢on-line一個鐘咋! 一個鐘? 唔hair呀化!!!

 

跟住我就話佢有冇on-line, 佢老豆都知啦, 可以check record 架嘛! 真係諗都諗唔到, 梓祐話佢次次上完網, 都會delet左d歷程紀錄同埋cookie, 咁佢地就check 唔到啦! 因為如果佢要上網, 佢就要學識delet, 如果唔係仲邊有得上呀, 因為係佢地迫佢咁做架喎!

 

原來一個小朋友你就算唔比佢做, 佢都會諗方法去做, 而且係做左你都唔會知! 既然梓祐已經去到呢個地步, 我相信佢開始識得去保護自己喇!

沒有留言:

張貼留言