2010年2月16日 星期二

嫲嫲同你開左光呀???

今日去左梓祐個嫲嫲到拜年, 原本每年都係初二去架, 不過因為唔想見到d唔想見到嘅人, 所以就改左初三去喇!


一入到屋, 滕滕居然冇喊喎(係第一次去架) ! 真奇啦, 因為呢幾排去親邊個到, 一入到屋滕滕就一定喊, 仲要痴到我揇到我實, 唔可以放開手, 所以見佢唔喊, 我就仲唔成機鬆人咩!


我叫嫲嫲抱, 滕滕又肯喎, 我問嫲嫲: "你係唔係同佢開左光呀, 佢真係一d都冇事喎! 會唔會係因為以前係我個肚到, 聽慣左你把聲呢, 所以佢一d 都唔驚喎?!"


係嫲嫲到坐左一陣, 就番去亞媽到喇! 今次番去, 滕滕都冇啱喇! 所以真係好神奇, 唔通嫲嫲有d咩正氣比左滕滕???



嫲嫲比左d豆沙角我食呀,好好味架!因為係東莞家鄉小食,叮熱左,都不知幾好味!



4 則留言:

  1. 呢d係緣份囉.........
    [版主回覆02/17/2010 00:08:00]可能真係呀!嫲嫲講嘢好大聲,佢一D都唔驚,仲好好笑容潻呀~

    回覆刪除
  2. 仲笑唔喊咁叻...係咪之後都無喊喇
    [版主回覆02/17/2010 17:30:00]真係好神奇, 因為之後去我亞媽到, 真係冇喊呀!

    回覆刪除
  3. 早知上次即刻去嫲嫲到啦,唔洗又拜呢個又掃嗰個嘛
    而家肯比爸爸抱未呀?
    [版主回覆02/17/2010 23:30:00]都唔知原來嫲嫲咁勁架嘛!
    自從燒完第二次嘢之後, 佢都肯比佢老豆抱喇, 如果唔係我就散啦!

    回覆刪除
  4. 呢啲真係人夾人緣
    [版主回覆02/17/2010 23:57:00]但係嫲嫲真係寧捨唔同, 因為我亞媽、奶奶, 佢都冇咁!

    回覆刪除