2010年2月7日 星期日

你想點呀?!

滕滕今日都仲有輕微小小燒, 雖然瞓醒, 例牌都係要玩喇, 但係玩玩下, 無啦啦老公就話: "你睇下佢個頭?!"





我望到之後, 二話不說就笑住去攞個相機啦!


我問: "軒豬! 你個頭究竟想點呀?! 仲咩無啦啦多左隻蝴蝶係個頭到架?! 仲咩夾隻夾係嗰樹呀?!"


3 則留言:

  1. 帶咗個蝴蝶, 果然靚仔咗好多, 上次熙熙貼咗冇耐, 塊退熱貼就會不翼而飛架喇!
    [版主回覆02/08/2010 09:15:00]不翼而飛都好過比食左, 第一次同滕滕貼, 過左一陣, 滕滕就放左係個口到, 係咁o趙, 係咁o趙!

    回覆刪除
  2. 亞b都好有創意喎
    [版主回覆02/08/2010 15:33:00]我睇見佢咁, 都忍唔住笑  !

    回覆刪除
  3. 唔o趙下又點知係咩味喎, 媽咪!!!
    [版主回覆02/08/2010 15:35:00]嘩! 咩味都唔係要嚟"搭"啦吓嘛!

    回覆刪除