http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
從前未有滕滕之前可以做乜就做乜, 想點就點, 但係而家..........
食飯就要快, 最好就唔使咬, 直接倒落個胃就最好, 因為滕滕坐係張high chair 到又唔肯坐得耐, 比飽佢食, 食完就要走!
沖涼
唔知熙熙幾時先識媽媽聲呢??期待ing...
你個blog話想佢叫爸爸, 我仲以為佢已經識叫媽媽潻, 咁點解你係個blog到想佢叫爸爸先, 唔係叫你先呢??? 我成日都要滕滕叫我媽me架, 死都唔叫佢叫爸爸, 係咁媽媽媽媽媽媽.......... 我成日都對住滕滕講好多唔同嘅嘢, 又叫又喊, 又呼號, 所以佢好多時都會同我一斉叫囂架! 不如你又試下啦, 可能熙熙講嘢會多d同可以快d講嘢呢!
熙熙成日都講緊外星話架喇, 只係唔知佢講咩?點解我會想佢叫爸爸先?因為屋企得我哋兩個, 爸爸一返嚟, 就一定係叫佢嗌爸爸架喇! 爸爸唔係屋企嘅時間我就會教佢講媽媽, 車車, 奶奶, 波波架, 不過佢唔睬我之嗎![版主回覆02/27/2010 11:19:00]我唔係架, 我成日叫滕滕叫我架, 無啦啦我都會叫佢叫我架! 人地話叫邊個先就錫邊個, 第日就孝順邊個多d, 所以我係咁叫滕滕叫我架!
但係呢, 爸爸比較容易發音, 10個有8個細路都係叫爸爸先喇, 但10個有8個都係錫阿媽喎, 呢D應該冇咩根據![版主回覆03/01/2010 11:27:00]係咩??? 但係我覺得媽媽好似發音容易d喎, 因為我好多朋友d仔女都好似係叫媽媽先架! 不過, 唔緊要, 因為滕滕已經叫左我先喇!
熙熙今晚都捲住條俐嗌咗爸爸喇![版主回覆03/02/2010 11:50:00]哎呀! 有冇問熙熙點解唔叫媽媽先呀!
哎呀, 冇喎, 你幫我問下佢呀![版主回覆03/02/2010 15:48:00]好吖, 我下次問下佢先!
唔知熙熙幾時先識媽媽聲呢??期待ing...
回覆刪除你個blog話想佢叫爸爸, 我仲以為佢已經識叫媽媽潻, 咁點解你係個blog到想佢叫爸爸先, 唔係叫你先呢??? 我成日都要滕滕叫我媽me架, 死都唔叫佢叫爸爸, 係咁媽媽媽媽媽媽..........
回覆刪除我成日都對住滕滕講好多唔同嘅嘢, 又叫又喊, 又呼號, 所以佢好多時都會同我一斉叫囂架! 不如你又試下啦, 可能熙熙講嘢會多d同可以快d講嘢呢!
熙熙成日都講緊外星話架喇, 只係唔知佢講咩?點解我會想佢叫爸爸先?因為屋企得我哋兩個, 爸爸一返嚟, 就一定係叫佢嗌爸爸架喇!
回覆刪除爸爸唔係屋企嘅時間我就會教佢講媽媽, 車車, 奶奶, 波波架, 不過佢唔睬我之嗎!
[版主回覆02/27/2010 11:19:00]我唔係架, 我成日叫滕滕叫我架, 無啦啦我都會叫佢叫我架!
人地話叫邊個先就錫邊個, 第日就孝順邊個多d, 所以我係咁叫滕滕叫我架!
但係呢, 爸爸比較容易發音, 10個有8個細路都係叫爸爸先喇, 但10個有8個都係錫阿媽喎, 呢D應該冇咩根據!
回覆刪除[版主回覆03/01/2010 11:27:00]係咩??? 但係我覺得媽媽好似發音容易d喎, 因為我好多朋友d仔女都好似係叫媽媽先架!
不過, 唔緊要, 因為滕滕已經叫左我先喇!
熙熙今晚都捲住條俐嗌咗爸爸喇!
回覆刪除[版主回覆03/02/2010 11:50:00]哎呀! 有冇問熙熙點解唔叫媽媽先呀!
哎呀, 冇喎, 你幫我問下佢呀!
回覆刪除[版主回覆03/02/2010 15:48:00]好吖, 我下次問下佢先!