2010年2月26日 星期五

未有滕滕的日子!

從前未有滕滕之前可以做乜就做乜, 想點就點, 但係而家..........


食飯就要快, 最好就唔使咬, 直接倒落個胃就最好, 因為滕滕坐係張high chair 到又唔肯坐得耐, 比飽佢食, 食完就要走!


沖涼


 


6 則留言:

  1. 唔知熙熙幾時先識媽媽聲呢??期待ing...

    回覆刪除
  2. 我家的肥滕滕!2010年2月26日 下午6:19

    你個blog話想佢叫爸爸, 我仲以為佢已經識叫媽媽潻, 咁點解你係個blog到想佢叫爸爸先, 唔係叫你先呢??? 我成日都要滕滕叫我媽me架, 死都唔叫佢叫爸爸, 係咁媽媽媽媽媽媽..........
    我成日都對住滕滕講好多唔同嘅嘢, 又叫又喊, 又呼號, 所以佢好多時都會同我一斉叫囂架! 不如你又試下啦, 可能熙熙講嘢會多d同可以快d講嘢呢!

    回覆刪除
  3. 熙熙成日都講緊外星話架喇, 只係唔知佢講咩?點解我會想佢叫爸爸先?因為屋企得我哋兩個, 爸爸一返嚟, 就一定係叫佢嗌爸爸架喇!  
    爸爸唔係屋企嘅時間我就會教佢講媽媽, 車車, 奶奶, 波波架, 不過佢唔睬我之嗎!
    [版主回覆02/27/2010 11:19:00]我唔係架, 我成日叫滕滕叫我架, 無啦啦我都會叫佢叫我架!
    人地話叫邊個先就錫邊個, 第日就孝順邊個多d, 所以我係咁叫滕滕叫我架!

    回覆刪除
  4. 但係呢, 爸爸比較容易發音, 10個有8個細路都係叫爸爸先喇, 但10個有8個都係錫阿媽喎, 呢D應該冇咩根據!
    [版主回覆03/01/2010 11:27:00]係咩??? 但係我覺得媽媽好似發音容易d喎, 因為我好多朋友d仔女都好似係叫媽媽先架!
    不過, 唔緊要, 因為滕滕已經叫左我先喇!

    回覆刪除
  5. 熙熙今晚都捲住條俐嗌咗爸爸喇!
    [版主回覆03/02/2010 11:50:00]哎呀! 有冇問熙熙點解唔叫媽媽先呀!

    回覆刪除
  6. 哎呀, 冇喎, 你幫我問下佢呀!
    [版主回覆03/02/2010 15:48:00]好吖, 我下次問下佢先!

    回覆刪除