2010年2月20日 星期六

真一係浪接一浪!

真係好鬼死唔得閑, 啱啱同個朋友食完飯就趕番入屯門, 因為家姐話係市中心食飯, 睇下大家夾唔夾到時間見面喎!


豆鼓表弟因為耳仔發炎, 攪到個個都好鬼驚, 因為耳仔有血出流出嚟, 所以年三十晚第一時間同佢入左屯門醫院! 屯門d醫生有幾流? 就憑佢地有兩個醫生話豆鼓仔個耳膜穿左, 一個話冇穿, 你就知道屯門醫院真係好流啦!


不過, end up 都有個專科睇過話冇事, 同埋又再係出面睇多過dr都係冇嘢, 所以就襯住呢晚大家心情好d, 又有d時間, 就見過面喇!




8 則留言:

  1. 咁係咪中耳炎呀?
    BB好似爸爸呀,成個餅印咁呀

    呢啲驗證碼咪好囉,不過最好唔洗打啦
    [版主回覆02/23/2010 12:03:00]好彩唔係中耳炎咋! 真係嚇餐死呀!
    好似爸爸.......你係邊樹見到佢爸爸呀???

    回覆刪除
  2. 唔知會唔會有一日咁0岩我地一齊在屯門行街既時候,
    嬈嬈會撞到膝膝呢~ 哈哈
    [版主回覆02/23/2010 12:06:00]恭喜發財!!! 我恭你同你老公就身體健康, 心想事成! 嬈嬈呢, 就身體健康就一定要啦, 仲有就聰明伶俐, 快高長大!!!
    遲早啦, 我地會有緣見面嘅! 到時嬈嬈同滕滕一見到面, 唔知會唔會打大家一巴先, 當見面禮呢  !

    回覆刪除
  3. 嗰個唔係亞B爸爸咩?對眼咁似嘅?
    我呢,一年就會黎一次中耳炎架喇,好驚架,無端端又流血又流水
    但好奇怪,啲長輩話中耳炎係小朋友至會有,我都唔知點解,我成三十幾歲人都會有
    [版主回覆02/23/2010 14:39:00]哦! 你話我個亞b呀! 係呀, 係呀, 左手邊嗰個就係佢老豆, 我老公囉!
    滕滕真係冇一忽似我架  !
    我好耐唔耐都有中耳炎架, 所以唔係小朋友嘅專利!

    回覆刪除
  4. 係你生就得喇,男仔似咩媽咪呢,生個女啦,就似你咁靚喇
    [版主回覆02/23/2010 15:02:00]似我多小小, 就好d啦, 起碼對眼似我咁雙眼皮嘛, 唔係佢老豆咁單眼皮.......!  係韓國, 單眼皮就話係靚仔啫, 呢到又唔係!
    你第日有左bb, 記得千祈唔好講: "最想個b唔好似老公嘅XXX呀!" 如果唔係就大獲架喇, 因為越唔想佢似, 佢就會越似, 好似我咁, 咪就係 lai 左嘢囉!

    回覆刪除
  5. 我老公都係單眼皮架
    bb小器吖嘛
    [版主回覆02/23/2010 15:48:00]呢, 所以你老公同我老公去到韓國要小心d女人, 因為佢地係熟於好靚仔架!!!

    回覆刪除
  6. 唔係呀嘛,我真係想像唔到靚仔可以同我老公個樣掛勾囉
    [版主回覆02/23/2010 17:06:00] , 唔好睇少佢, 可能係韓國, 佢真係係好靚仔架!!! 我都成日同我老公咁講嘅 , 等佢開心吓嘛      !!!

    回覆刪除
  7. 我唔會咁同老公講,如果唔係,佢死要去韓國咁點呀?
    [版主回覆02/23/2010 22:51:00] , 你今晚試下問下佢, 睇下佢點答      
    我問過我老公喇, 佢話我戇居呀  !!!

    回覆刪除
  8. 我問唔出
    [版主回覆02/24/2010 09:19:00]           

    回覆刪除