2010年2月28日 星期日

小細衫

今日見老公唔使番工,所以就執左D夏天衫出嚟, 因為實在太熱喇, 滕滕已經開始出熱痱。不過,執執下,滕滕居然玩到連條褲都.........

 


 


 

攞番舊年D初著, 發現D衫細件左喎! 好得意呀, 好似滕滕變左個肥B咁, D衫好窄呀

3 則留言:

  1. 滕滕做咩自己除褲呀, 佢好熱喎, 媽媽你唔好同人著褲喇!熙熙都冇著呀!
    [版主回覆03/01/2010 11:16:00]我都唔知佢條褲仲咩無啦啦跌左出嚟, 佢都仲戇十十!
    我都已經開左冷氣喇, 所以唔可以唔著褲呀, 費事一陣冷親個古古呀  !

    回覆刪除
  2. 今個星期日會得返10度呀,唔好收埋啲衫仔呀
    [版主回覆03/01/2010 11:18:00]係囉, 又冷喇! 好煩呀!!!
    我只係收左佢仲未啱著嗰d冬天衫啫, 因為而家d天氣我都仲未太敢收埋晒呀~
    多謝你嘅關心 , 我知喇!

    回覆刪除
  3. 唔著褲係唔會冷親個古古架, 只會冷親個肚臍架咋!
    [版主回覆03/02/2010 11:40:00]我驚冷親個古古多d  !

    回覆刪除