http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕做咩自己除褲呀, 佢好熱喎, 媽媽你唔好同人著褲喇!熙熙都冇著呀![版主回覆03/01/2010 11:16:00]我都唔知佢條褲仲咩無啦啦跌左出嚟, 佢都仲戇十十! 我都已經開左冷氣喇, 所以唔可以唔著褲呀, 費事一陣冷親個古古呀 !
今個星期日會得返10度呀,唔好收埋啲衫仔呀[版主回覆03/01/2010 11:18:00]係囉, 又冷喇! 好煩呀!!! 我只係收左佢仲未啱著嗰d冬天衫啫, 因為而家d天氣我都仲未太敢收埋晒呀~ 多謝你嘅關心 , 我知喇!
唔著褲係唔會冷親個古古架, 只會冷親個肚臍架咋![版主回覆03/02/2010 11:40:00]我驚冷親個古古多d !
滕滕做咩自己除褲呀, 佢好熱喎, 媽媽你唔好同人著褲喇!熙熙都冇著呀!
回覆刪除[版主回覆03/01/2010 11:16:00]我都唔知佢條褲仲咩無啦啦跌左出嚟, 佢都仲戇十十!
我都已經開左冷氣喇, 所以唔可以唔著褲呀, 費事一陣冷親個古古呀 !
今個星期日會得返10度呀,唔好收埋啲衫仔呀
回覆刪除[版主回覆03/01/2010 11:18:00]係囉, 又冷喇! 好煩呀!!!
我只係收左佢仲未啱著嗰d冬天衫啫, 因為而家d天氣我都仲未太敢收埋晒呀~
多謝你嘅關心 , 我知喇!
唔著褲係唔會冷親個古古架, 只會冷親個肚臍架咋!
回覆刪除[版主回覆03/02/2010 11:40:00]我驚冷親個古古多d !