今年係第一年同滕滕過情人節, 亦真係只係我同滕滕過, 因為老公呢排痴左線, 不停咁OT!
滕滕D感冒好番晒喇, 因為佢已經成功咁傳染左比我, 所以今日我唯有咁 high 住去奶奶到拜年!
因為老公同佢亞媽拜完年之後要番工, 所以起初諗住同滕滕兩個去亞媽到拜年, 都冇去到, 因為食左藥, 真係 fing 到暈, 所以係奶奶到食完個 lunch, 就飛的番屋企! 以我平時唔會打的嘅人, 由荃灣飛的番入屯門, 就知我有幾 high 啦, 所以番到屋企, 餵完滕滕之後, 我地就一斉瞓左三個鐘! 好彩滕滕乖咋, 可能佢知媽me唔舒服, 所以倍左我瞓咁耐, 所以底錫 !
呢個情人節, 就係咁過左喇!
有老公鍚,日日都係情人節啦
回覆刪除[版主回覆02/17/2010 17:27:00]而家老公錫個仔多d啦!