2010年2月14日 星期日

與滕滕的情人節!

今年係第一年同滕滕過情人節, 亦真係只係我同滕滕過, 因為老公呢排痴左線, 不停咁OT!


滕滕D感冒好番晒喇, 因為佢已經成功咁傳染左比我, 所以今日我唯有咁 high 住去奶奶到拜年!


因為老公同佢亞媽拜完年之後要番工, 所以起初諗住同滕滕兩個去亞媽到拜年, 都冇去到, 因為食左藥, 真係 fing 到暈, 所以係奶奶到食完個 lunch, 就飛的番屋企!  以我平時唔會打的嘅人, 由荃灣飛的番入屯門, 就知我有幾 high 啦, 所以番到屋企, 餵完滕滕之後, 我地就一斉瞓左三個鐘! 好彩滕滕乖咋, 可能佢知媽me唔舒服, 所以倍左我瞓咁耐, 所以底錫  !


呢個情人節, 就係咁過左喇!


1 則留言:

  1. 有老公鍚,日日都係情人節啦
    [版主回覆02/17/2010 17:27:00]而家老公錫個仔多d啦!

    回覆刪除