2010年2月2日 星期二

D 人真係一個迷!

今晚有個耐唔耐都有聯絡嘅舊同事打比我, 話佢對孖仔就嚟一百日, 想叫我同老公去食飯, 日期係2月28日! 我冇即時答應佢, 因為我話要睇下我老公到時番咩班先可以覆佢, 所以番到嚟, 我睇完之後, 就問老公嗰日佢有冇OT, 好彩問一問, 因為佢嗰日真係要OT, 仲係番早, 放下午三點幾!


所以頭先就打比個舊同事同佢講, 嗰日老公要番工, 所以唔嚟得! 佢一聽到, 佢就話叫我自己一個人嚟! 我問佢, 係邊到食, 佢就話係紅磡海逸酒店食 lunch buffet! 我都好直接同佢講, 我好難抱住個囝食buffet架喎, 如果好似一般嗰d 中菜咁, 我都還可以自己一個湊住個囝嚟, 所以食buffet就唔好喇!講完之後, 個舊同事就話, 你荒到時冇人幫你睇住咩! ................吓???!!! 唔係嘛! 我完全唔識你d朋友&親戚, 我點會將我個囝比陌生人睇住呀!


我講完之後, 佢就好冇引咁話: "咁算喇, 你唔嚟, 尤佢喇!"


收左線之後, 真係有小小興興地, 又係你想叫我同我老公一斉嚟, 我老公要番工唔嚟得, 我都冇辦法, 因為佢又未至於同我地 fd 到可以請假去飲佢嗰餐, 咁你話叫我自己嚟, 但係你係食buffet喎, 咁你叫我點樣抱住個囝一個人行嚟行去攞嘢食呀! 最離譜就係叫我將個囝比我唔識嘅人睇住!!!


唔好話我記愁, 滕滕滿左月之後, 佢上嚟我屋企食飯睇bb, 唔好話咩, 去人地屋企手信都冇, 你擺明去睇bb架啦, 尿片又唔買, 淨係帶梳焦上嚟, 仲要上到嚟, 帶埋個黑口黑面嘅女朋友上嚟(因為嗰時未結婚), 咁既然你地嘈交就一係就直頭唔好上, 一係就你自己一個人上嚟啦, 上到嚟就黑口黑面, 仲咩先得架! 我生左囝咁開心都係想同朋友 share 我嘅喜悅, 你地上到嚟就黑過鑊底, 咁想點呀!


原本一早已經買左嘢比佢兩個孖囝好耐, 而家你既然好似好唔alike 我去唔到食buffet, 咁即係d禮物唔使送啦?! 你都冇諗下我點可以一個人去食buffet, 我都係唔係可以唔使諗你呢???


3 則留言:

  1. 男人係咁唔細心架喇,你咪搵日去睇孖仔囉
    [版主回覆02/03/2010 11:58:00]佢以前冇就話啫, 而家都生左啦, 咁都唔明, 唔 hair 呀化!!!

    回覆刪除
  2. 佢根本就係自私喇!淨係想多D人去湊熱鬧...
    你個frd都好快手下喎, 滕滕滿月時佢都未結婚, 而家滕滕未夠一歲, 佢已經有對孖B!勁...
    [版主回覆02/03/2010 13:00:00]我都明白佢想多d人去湊佢熱鬧, 但係食buffet點食啫! 佢仲要話當其時就自然會有人同我睇住個囝喎! 真係唔想話佢忽都唔得, 點會有人將自己d仔女比d陌生人睇住架!

    回覆刪除
  3. 咪係囉, 佢自己唔顧人感受, 仲要講埋D咁嘅說話出口, 佢係咪唔想同你做frd呀???
    [版主回覆02/04/2010 09:51:00]咁就真係要問佢下喇!
    不過, 我識佢嗰時(都好多年前), 都知佢講嘢唔用腦, 所以我應該跟本唔使理佢囉!

    回覆刪除