http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
睇相都食咗唔少落肚喎![版主回覆03/01/2010 11:06:00]我想問下熙熙有冇咁痴線, 攞張床嚟鉋呀?
有呀, 佢淨係咬兩邊包膠嘅地方囉, 因為佢未夠高咬頭尾冇包膠嘅住咋![版主回覆03/02/2010 11:47:00]兩邊膠邊, 滕滕而家係到車, 左.......右.........左.........右.........
我朋友的小朋友都是這樣的,應該無事[版主回覆03/10/2010 09:29:00] 係唔係因為d腸胃適應左呀 !
睇相都食咗唔少落肚喎!
回覆刪除[版主回覆03/01/2010 11:06:00]我想問下熙熙有冇咁痴線, 攞張床嚟鉋呀?
有呀, 佢淨係咬兩邊包膠嘅地方囉, 因為佢未夠高咬頭尾冇包膠嘅住咋!
回覆刪除[版主回覆03/02/2010 11:47:00]兩邊膠邊, 滕滕而家係到車, 左.......右.........左.........右.........
我朋友的小朋友都是這樣的,應該無事
回覆刪除[版主回覆03/10/2010 09:29:00] 係唔係因為d腸胃適應左呀 !