2010年2月26日 星期五

你食左幾多落肚呀?!

原本張床好地地架, 原本張床買番出去, 都有九成九新架, 但係而家就變左咁!

 


 

都唔係好明, 點解張床仔兩邊都有膠條, 都唔整埋床頭同尾???

 


一發現, 原來已經唔係第一次, 咁..........滕滕, 你食左幾多油落肚呀??????????

3 則留言:

  1. 睇相都食咗唔少落肚喎!
    [版主回覆03/01/2010 11:06:00]我想問下熙熙有冇咁痴線, 攞張床嚟鉋呀?

    回覆刪除
  2. 有呀, 佢淨係咬兩邊包膠嘅地方囉, 因為佢未夠高咬頭尾冇包膠嘅住咋!
    [版主回覆03/02/2010 11:47:00]兩邊膠邊, 滕滕而家係到車, 左.......右.........左.........右.........

    回覆刪除
  3. 我朋友的小朋友都是這樣的,應該無事
    [版主回覆03/10/2010 09:29:00] 係唔係因為d腸胃適應左呀  !

    回覆刪除