http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日有兩個好朋友仔嚟我地到! 男嘅係識左廿幾三十年嘅小學同學! 起初大家啱啱見番面嗰時, 大家都冇講嘢, 因為大家都覺得大家眼啤啤, 唔係好順超!
不過, 後嚟吹過水之後, 就發現大家都可以吹得下兩句, 咁嗰次之後, 大家都有keep住聯絡喇!
我個人其實真係好長情架! 如果同得我做朋友, 真係可以最少十幾廿年, 因為我個人感情豐富! 但係如果唔熟我嘅, 第一眼就會覺得我黑人憎!
不過, 睇真d, 我個樣唔出聲, 真係唔多友善架, 但係識落左, 我覺得如果有我呢d朋友, 都好開心架 !
你個樣都唔係好串啫,仲乜成日話自己黑人憎呢?靚女[版主回覆02/23/2010 12:16:00]我笑就更係靚女, 更係nice 啦 !!!
你個樣都唔係好串啫,仲乜成日話自己黑人憎呢?靚女
回覆刪除[版主回覆02/23/2010 12:16:00]我笑就更係靚女, 更係nice 啦 !!!