2010年2月23日 星期二

海鮮 week!

尋日食開年飯, 唔使問亞貴, 例牌都係食蠬蝦!


四個人, 叫左隻蠬蝦四斤十二兩! 縱使可以避過團年飯, 說服老闆叫佢叫隻蠬蝦細隻d, 但係呢餐開年飯就真係難逃一劫! 因為佢話新一年係新嘅開始, 第一餐一定要食得好, 所以都已經預左兩日lunch 都係蠬蝦餐(幾串呀, lunch 食蠬蝦喎  !)  埋單前, 老闆再者叫多左一籠蝦餃, 一籠燒賣同一籠牛肉比我地呢兩日嘅早餐, 所以基本上呢上半個星期都係食海鮮多!


頭先下午十二點幾, 銀行經理上左嚟, 同老闆吹左輪水, 老闆就突然入嚟同我講, 話一斉去鯉魚門食海鮮! 吓, 又食海鮮??? 係, 又食! 所以今日lunch又係食海鮮, 不過好彩唔係蠬蝦, 係鮮鮑、大蝦、象拔蚌刺身同瀨尿蝦!


咁尋日嘅蠬蝦就唯有留番之後嗰兩日食啦, 所以今個星期仲唔係


10 則留言:

  1. 你係咪晒命呀, 唔想食叫我嚟幫拖呀!
    D咁好嘅老闆去邊度搵呀?
    [版主回覆02/24/2010 09:06:00]講真, 真係好過自己老公呀!

    回覆刪除
  2. 我...無奈
    [版主回覆02/24/2010 10:46:00]我應該要問下我老闆, 佢係唔係鐘意肥妹囉, 如果唔係, 佢唔會下下ch 到我咁行啦!

    回覆刪除
  3. 又唔係日日都係咁,一餐半餐肥得去邊呢
    [版主回覆02/24/2010 11:02:00]都唔係唔成日架, 如果公司就更係唔係成日啦, 但係如果講只係我地兩個, 有時一個星期都有一餐架! 仲要係餐餐都飽都嘔! 10之中有11架!

    回覆刪除
  4. 你老闆幾鍚你
    [版主回覆02/24/2010 11:31:00]都唔係幾錫, 係好錫! 所以第二世應該都搵唔番!

    回覆刪除
  5. 咁係咪人工高,福利好...呀
    [版主回覆02/24/2010 12:06:00]而家都ok啦, 但係如果再高d, 咁就更係仲好啦!!!
    至於福利就油麻地, 因為我地係細公司, 唔算係好好, 跟勞工處囉!

    回覆刪除
  6. 每個人都希望人工再高一啲...
    我都希望我人工再高一啲,但我知道出面個市,跟本唔會出到呢個價錢請我喇,所以...我應該知足
    [版主回覆02/24/2010 12:36:00]我唔知個市係點, 因為呢份工係我咁大個女嘅第二份工咋!

    回覆刪除
  7. 你有時間就打開份報紙望下啦,可能有時出面人工高啲,同老闆追返個價嘛
    [版主回覆02/24/2010 12:54:00]我唔會同佢還價架喇, 因為我諗住呢世都跟住佢呀~

    回覆刪除
  8. 呢一世咁嚴重?你上次睇個相士好似話你就快同佢結束賓主關係喎
    [版主回覆02/24/2010 14:18:00]嗰個都唔準嘅! 因為嗰時我已經都諗住跟佢一世架喇!

    回覆刪除
  9. 只要唔信就唔準架喇,切記
    [版主回覆02/24/2010 14:40:00]咁又唔係呀! 我而家呢份工, 係問黃大仙架, 我問做唔做好架, 跟住我就信左佢, 所以而家先有幸福咋! 

    回覆刪除
  10. 咁咪係囉,因為你信,所以咪靈囉,你唔信咪唔靈囉

    回覆刪除