http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日有兩個好朋友仔嚟探我地, 男嗰個就係識左已經有成廿幾三十年架喇, 因為我地由小學識到而家!
原本大家見番面嗰陣時, 連打招呼都冇, 因為大家都睇大家唔係咁順眼, 成日都覺得大家眼啤啤! 不過, 好彩之後吹番水之後先知道, 原來其實大家個樣都係同一類樣, 就係-唔順超樣!
所以我成日都講我個樣真係好黑人憎, 人地唔識我, 就以後我好串(咁就當然睇人串啦), 其實我都不知幾nice !
沒有留言:
張貼留言