2010年2月17日 星期三

可愛的醫生太太!

今日已經係第三次, 係第三次去睇醫生呀~ 由年尾病都年頭, 足足病左兩年!!!


去睇開呢個醫生, 唔係香港人, 係緬甸人! 個醫生好好人, 因為我知道有D老人家去佢到睇醫生, 係唔收錢架, 只係收藥費, 所以我覺得呢個醫生好好, 好有醫德, 所以識左佢之後, 我就冇再去睇第二個喇!


不過, 係呢間診所嗰個姑娘, 就唔係幾好喇, 成日都黑口黑面, 同我一樣, 天生個樣唔出聲就係一個黑人憎樣, 所以次次去親, 都冇乜一兩句, 直至有一次, 要帶埋滕滕去睇醫生, 先至見到個姑娘同滕滕玩!


但係, 最尾呢兩次都唔見個黑面姑娘, 原因係因為佢放十日假, 變左醫生太太就要出動喇! 年三十晚嗰日去到, 醫生太太就同一個病人講(應該係識左好耐嘅朋友), 話佢啱啱係緬甸番左嚟HK先一個星期, 咁嗰個病人/朋友就問佢有冇手信, 跟住醫生太太就話番緬甸係做善事, 係HK就有帶手信番去, 番嚟HK就冇喇!  你話, 你話! 係HK, 仲邊樹有D咁好心嘅人呢! 真係好難搵!


今日又要去覆診, 因為都仲未好番, 所以去到又見到醫生太太係到好忙咁行嚟行去! 到左攞藥嗰時, 醫生太太同我講, 同之前嗰D藥一樣, 都係咁食, 但係我就發現有一隻新藥, 所以我就話喇: "唔係喎! 呢隻藥上次冇架喎!" 跟住醫生太太就話: "係咩?! 跟住我又話: "哦, 你係唔係上次執漏左比我呀?!" 醫生太太就即刻睇張排板話: "睇下先! 冇喎, 上次真係冇呢隻藥喎, 係今次醫生先開比你架, 你睇下, 上次有5隻藥, 今次有6隻呀! 哦, 你蝦我!"


跟住大家就哈哈哈哈笑喇! 我真係未試過去睇醫生都睇得咁開心架! 因為只有試過一路睇醫生, 個醫生太太就係旁邊及住個老公就有!


3 則留言:

  1. 如果個姑娘都係咁nice就好了
    [版主回覆02/18/2010 19:01:00]冇可能! 因為係人睇見個姑娘個樣都覺得佢黑人憎呀~

    回覆刪除
  2. 生日快樂呀
    [版主回覆02/23/2010 22:55:00]多謝喎! 而家先睇, 所以而家先同你補祝生日快樂啦!
    (人日都過左,先嚟講, 我都頂自己唔係好順!)

    回覆刪除