2010年2月9日 星期二

好耐冇飲過喇!

係好多年前, 有個朋友介紹佢比我識, 識左佢, 就一見鐘情, 之後就成日搵佢, 仲成日搵佢嚟番屋企! 老公知道左原來我係咁鐘意佢之後, 都成日搵佢番嚟屋企, 佢就係 - BAILEYS!



因為由想要BB開始, 就冇飲過酒, 好想飲, 但就忍住, 跟住有左, 又唔飲得, 好喇, 到生左之後, 又唔可以飲酒, 因為要湊仔!


係上嗰個幾兩個月前, 係JUSCO做 promote, 一見到, 尤如見番個好朋友咁, 二話不說就同老公去試, 因為有幾隻味撰! 而呢我地就撰左薄荷朱古力! 好好味, 真係好好味, 因為今晚我開左嚟飲喇  !!!


2 則留言:

  1. 你知唔知呀~~~我成日都飲呢隻酒架
    有時加一個雪糕球仲正呀~~~~
    嘩哈哈哈哈哈哈哈,我同你真係好似呢
    [版主回覆02/10/2010 12:24:00]等我又試下加雪糕先  !!! 而家已經諗到......真係會好正呀  !!!

    回覆刪除
  2. 我未試過薄荷呀,好唔好飲呀?
    [版主回覆02/10/2010 13:01:00]都ok架, 唔算好勁薄荷囉! 但係d朱古力味就重過佢囉!
    所以我就好鐘意喇!

    回覆刪除